صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون فنی و عمرانی سازمان پایانه خبر داد:

تشریح اقدامات ایمنی چهارشنبه آخر سال در پایانه‌های پایتخت

معاون فنی، بهره برداری و عمران سازمان با تشریح اقدامات سازمان در شب چهارشنبه سوری از آماده باش کلیه نیروهای اجرایی در پایانه‌ها خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، عبدالصمد کبیری طامه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ابلاغ شده از سوی مدیریت h.s.e سازمان، با تاکید بر ایمنی و امنیت بیشتر در شب چهارشنبه‌سوری گفت: هماهنگی‌های لازم با کلانتری و اورژانس پایانه‌ها برای جلوگیری از بروز هرگونه حوادث غیر قابل پیش‌بینی صورت گرفته است.

کبیری طامه همچنین از انجام هماهنگی های لازم با آتش‌نشانی خبر داد و اظهار کرد: مدیران پایانه‌ها نسبت به هماهنگی با نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی در خصوص بازدید و شناسایی نیروهای مذکور از مبادی ورودی، خروجی و مسیرهای دسترسی به سکو و سالن مسافربری و پارکینگ‌ها برنامه ریزی‌های لازم را انجام میدهند.

معاون فنی و عمرانی سازمان گفت: شناسایی اماکن پرخطر (جایگاهای سوخت بنزین، گازوئیل و CNG) در پایانه توسط عوامل اجرایی و ارائه تذکرات لازم در خصوص رعایت کلیه موارد ایمنی به متصدیان مربوطه و عدم فروش مواد سوختی به صورت جزئی و در گالن های کوچک پلاستیکی از دیگر اقداماتی است که در شب چهارشنبه سوری انجام‌می شود.

وی در پایان گفت: بهره‌برداران تعمیرگاه‌های پایانه و پیمانکاران فضای سبز نیز ملزم هستند نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی محوطه مطابق با دستور العمل صادره از طریق مدیریت h.s.e سازمان اقدام کنند تا ان‌شاءا... شاهد هیچ‌گونه حادثه ناگواری نباشیم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۱۹۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۰     ساعت: ۱۱ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024