صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
احمدی صدر خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره رایگان به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی

مدیر عامل اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه خدمات رایگان مشاوره مددکاری اجتماعی به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در پایگاه های خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ دکتر احمد احمدی صدر گفت: در تمامی ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی که از سوی این سازمان و شهرداری مناطق ۲۲ گانه اداره می شوند خدمات مشاوره به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی به صورت رایگان از سوی مددکاران ارائه می شود.
وی افزود: در صورتی که مددکاران تشخیص دهند خدمات مشاوره برای این افراد باید تخصصی تر دنبال شود به شکل رایگان به مراکز مشاوره در پایتخت ارجاع داده می شوند.
احمدی صدر ادامه داد: برخی از افراد با مشکلات خانوادگی مواجه هستند که رو به مصرف مواد مخدر یا مهاجرت به سمت پایتخت می آورند که در این زمینه اقدامات مناسبی از سوی مددکاران و مشاوران سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری صورت می گیرد به طوری که در این روند، مشاوره با خانواده آنها نیز صورت می گیرد تا آنها به خانه بازگردانده شوند که در این زمینه اقدامات مناسبی نیز صورت گرفته است.
مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: مشاوره ترک اعتیاد نیز از دیگر خدمات پایگاه های خدمات اجتماعی است که در صورت تمایل افراد معتاد به ترک مواد مخدر خدمات مشاوره ارائه می شود و همچنین خدمات درمان نیز برای آنها فراهم خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۳۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴     ساعت: ۱۷ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024