صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در آستانه سال نو؛

باغ سپهسالار باغ نوری شد

در راستای طرح استقبال از بهار و زیبا سازی منظر شهری به همت اداره زیبا سازی منطقه ۱۲ ،طاق نصرت و باغ راه نوری در باغ سپهسالار اجراشد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ گفت : یکی از اهداف و رویکردهای مدیریت شهری منطقه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با ایجاد محیط های شاداب و با نشاط در سطح  معابر و میادین پرتردد است که به همین منظور نیروهای پرتلاش و خلاق اداره زیباسازی  معاونت خدمات شهری ومحیط زیست این منطقه با ساخت و اجرای طاق نصرت  و تونل نوری  در ورودی باغ سپهسالار، ترکیبی از رنگ و نور را در اختیار شهروندان  و گردشگران قرار دادند.

شهردار منطقه ۱۲ با تاکید بر اهمیت و نقش نورپردازی در زیبایی شهر و تغییر مثبت در فضای شهری گفت : این تونل ۴۰ متری  با استفاده و بکارگیری بیش از ۶ هزار متر ریسه سوزنی نوری و ۶۰ شاخه قوطی آهن ساخت شده است و می تواند تجربه متفاوت و لذت بخشی از پیاده روی شبانه برای شهروندان و ثبت لحظات شاد را برای خانواده ها داشته باشد.

وی در ادامه افزود : با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، پس از افطار و در شب، جمعیت  بیشتری از شهروندان و گردشگران برای خرید و گشت وگذار به خیابان ها ومراکز خرید می روند که روشنایی و نورپردازی محیط شهری از اهمیت خاصی برخوردار است.

گفتنی است در خیابان سپهسالار المان مادربزرگ و نوه ها نیز به همت اداره زیباسازی نصب وجانمایی شده که علاوه بر زیبا کردن محیط شهری، سوژه مناسبی برای عکاسی گردشگران در این خیابان است.


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۳۷۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶     ساعت: ۹ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024