صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه ۱۲:

امنیت منطقه ۱۲ برای ورود گردشگران برقرار است

بامداد روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه، سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران ، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲، ساداتی معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه، محمد جواد جلالی رئیس اداره آسیب های اجتماعی و شهرداران نواحی از سطح منطقه بازدید کردند.

به گزارش جهانی پرس- سولماز رحیمی- وحیدرضا انارکی محمدی افزود: با توجه به پیام شهردار تهران و همچنین موقعیت ویژه منطقه ۱۲ به عنوان قطب گردشگری پایتخت، بررسی این محدوده از اهمیت ویژه ای نه تنها برای شهرداری منطقه بلکه برای مدیریت شهری برخوردار است.

وی ادامه داد: در یک ماه اخیر برای بهبود کیفیت زندگی در منطقه ۱۲ تمامی مدیران اجرایی و ستادی شهرداری منطقه پای کار بودند تا در ایام عید و استقبال گردشگران از این محدوده با مشکلات و مسائل روبه رو نباشیم.

شهردار منطقه ۱۲ بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های مدیران اجتماعی نواحی منطقه شناسایی معتادان متجاهر، متکدیان، بی خانمان ها و کارتن خواب ها در سطح منطقه و ساماندهی این افراد در مراکز یاور شهر و گرمخانه ها بود.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه کودکان کار به صورت سازمان دهی شده در این محدوده به نسبت سایر مناطق شهری وجود ندارد، یادآور شد: در نظر داریم تا برای افرادی که در مراکز آسیب های منطقه ساماندهی شده اند، با برگزاری برنامه های اجتماعی شاد و مفرح تعطیلات خوبی را برای این افراد رقم بزنیم.

 در پایان بازدید سید محمد فیاض با اشاره به اینکه امنیت در منطقه ۱۲ برای ورود گردشگران به این محدوده تاریخی و گردشگری برقرار است، گفت :  در طول ایام تعطیلات نیز منطقه باید نسبت به تداوم این امر تلاش بیشتری داشته باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۴۵۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۹     ساعت: ۱۷ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024