صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

معتادان بهبود یافته در شهرداری تهران مشغول می شوند

تشکیل قرارگاه اجتماعی توسط شهرداری تهران با هدف مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر کمک کرده است تا پایتخت نشینان کمتر شاهد فوت کارتن‌خواب‌های رها شده در کنار خیابان‌ها باشند. طبق تصمیماتی که در جلسات مختلف قرارگاه اجتماعی گرفته می‌شود، دستگاه‌های مختلف و متولی در حوزه آسیب‌های اجتماعی یک دست و یکپارچه شدند تا بتوانند از پیشرفت آسیب‌ها در شهر جلوگیری کنند.

به گزارش جهانی پرس - جمشید شفائی، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره وظایف اجتماعی این دانشگاه در خصوص مسائل مربوط به پیشگیری و درمان اظهار داشت: پیش از این دوره مدیریت شهری در سطح شهر با معتادان متجاهر دارای زخم باز و بیماری مواجه بودیم که به سبب شرایط حاد و عدم رسیدگی در خیابان فوت می کردند، اما به همت شهرداری تهران به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی قرارگاه اجتماعی تشکیل شد.

وی با تاکید بر اینکه در قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران تمامی نهادها و سازمان‌هایی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی نقش دارند گرد آمده‌اند ادامه داد: شهرداری تهران در این قرارگاه مسئولیت برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای مصوباتی را که در این قرارگاه مطرح می‌شود را به عهده دارد. تاکنون نیز شاهد اقدامات موثری در این راستا بودیم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۴۶۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲     ساعت: ۱۵ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024