صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
شهردار منطقه ۱۲ در بازدید از ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی؛

پیش بینی تمهیدات وتدابیر لازم در ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی برای گردشگران

شهردار منطقه۱۲ در بازدید از ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی، نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی را مورد ارزیابی و پایش قرار داد و از زحمات راهنمایان و کارشناسان گردشگری تقدیر کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ ضمن تقدیر و تشکر از عوامل مستقر در ایستگاه های نوروزی منطقه گفت: منطقه ۱۲ هر ساله به دلیل داشتن ظرفیت های گردشگری از مقاصد گردشگران و توریست ها است لذا در برنامه ریزی به عمل آمده در ستاد خدمات سفر ،  ایستگاه های نوروزی جهت استقبال، ارائه اطلاعات گردشگری و راهنمایی های لازم به مسافران و گردشگران نوروزی در  میدان بهارستان، میدان امام خمینی(ره) ابتدای باب همایون ،میدان امام خمینی(ره ) ابتدای خیابان ۳۰ تیر چهارراه سرچشمه و  چهارراه گلوبندک تجهیز و مستقر شده اند.

وی ادامه داد: برای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی ، دستگاه های VR(واقعیت مجازی ) به منظور بازدید مجازی گردشگران نیز در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه۱۲ افزود :  با تدابیر اداره گردشگری  معاونت فرهنگی  و اجتماعی  منطقه بیش از ۳ هزار بروشور و نقشه از نقاط گردشگری منطقه برای گردشگران نوروزی تهیه شده است.


وحیدرضا انارکی محمدی در پایان با دعوت از گردشگران داخلی وخارجی برای بازدید از منطقه ۱۲، نحوه خدمات رسانی  عوامل ستاد اطلاع رسانی نوروزی را مطلوب اعلام کرد.

شایان ذکر است این ایستگاه ها تا پایان ایام نوروز نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۴۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۷     ساعت: ۲۳ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024