صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

خط‌کشی محوری بیش از ۴۳ هزار متر طول از معابر منطقه۸

شهردار منطقه۸ گفت: خط‌کشی محوری معابر سطح منطقه از ابتدای سال ۱۴۰۳ با ۴۳۳۸۷ متر طول در خیابان‌های جانبازان غربی، شهید گلشن‌دوست، شهیدآیت، سمنگان، بخت‌آزاد و کمیجانی انجام شده است.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با تأکید بر اجرای عملیات خط‌کشی معابر در سطح منطقه بیان کرد: همزمان با تغییر فصل و مساعد شدن شرایط جوی این عملیات به منظور آشکارسازی خطوط عبوری معابر، انتظام ترافیکی و ارتقاء ایمنی تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه از ابتدای سال آغاز شده که در بخش محوری ۴۳۳۸۷ متر طول از معابر و در بخش بلوک عابر پیاده بیش از ۳۷۲  بلوک عابر خط‌کشی شده است.

تنهایی با بیان اینکه برنامه اجرای عملیات خط‌کشی در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در ۴ بخش خط‌کشی محوری، بلوک عابر پیاده، ایستگاه‌های حمل‌و‌نقل عمومی، ترسیم نوشتار و علائم ترافیکی در حال اجرا است اضافه کرد: طی این مدت خط‌کشی گذرگاه عابرپیاده به میزان ۳۷۲ بلوک عابر و ترسیم نوشتار به تعداد ۱۵ عدد در خیابان‌های جانبازان غربی، شهیدآیت، شهیدثانی، برادران‌صادقی، سمنگان به اجرا درآمد.

 به‌گفته ‌تنهایی شهردار منطقه، با توجه به‌ افزایش اعتبارات در این حوزه و براساس پیش‌بینی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، تا پایان سال جاری حدود ۲۵۰ کیلومتر خط‌کشی محوری در معابر منطقه در دستور کار این معاونت قرار دارد.


 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۰۳۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۹     ساعت: ۱۶ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024