صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

خط کشی محوری معابر سطح ناحیه شش

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه از اجرای خط کشی محوری معابر سطح ناحیه شش خبر داد.

 به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: خط کشی محوری معابر یک فرایند اساسی در طراحی و برنامه‌ریزی شهری است که به منظور تنظیم و تعیین حدود معابر و جهت حرکت وسایل نقلیه به کار می‌رود. این خطوط کمک می‌کنند تا ترافیک شهری بهبود یابد و حرکت وسایل نقلیه در جهت‌های مشخص و منظمی صورت گیرد.

او افزود: خط کشی محوری معابر عموماً بر اساس جهت حرکت و ترافیک معابر تعیین می‌شود. این خطوط می‌توانند شامل خطوط موازی برای جهت‌های مختلف حرکت، خطوط تفکیکی برای جداکردن بخش‌های مختلف معابر و خطوط برجسته برای محل‌های خاص باشند.


 او ادامه داد: خط کشی محوری معابر به عنوان راهنمایی برای رانندگان و پیاده‌روها و بهبود ایمنی و ترتیب ترافیک شهری عمل می‌کنند. این خطوط باید به صورت دقیق و منظم تعیین شوند تا از ابهامات و تداخلات در حرکت وسایل نقلیه جلوگیری شود.

 او در پایان یادآور شد: در همین راستا اجرای عملیات خط کشی محوری خیابان دشتبانزاده از صابونیان تا کاخ جوانان ورودی خیابان شوش، خیابان دشتبانزاده، خیابان میثاق مقابل ساختمان شهرداری ناحیه۶، خیابان رضایی، خیابان صابونیان، خیابان مرسلی و خط کشی ایستگاه اتوبوس و بلوک عابر پیاده انجام شد.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۸۱۲۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲     ساعت: ۱۰ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: مدیریت شهری       زیرسرویس: مدیریت شهری
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024