صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تقدیر از شرکت بیمه دی

مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ
با سلام و احترام مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر  وظیفه خود می‌داند که از همه مدیران جهادی، با کفایت، خدوم و دلسوز شرکت بیمه دی و نیز از تمامی کارکنان وظیفه‌شناس و زحمتکش آن  بی‌نهایت سپاسگزاری و قدردانی کنیم.
بیمه دی در سال گذشته در مواجهه با مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران، همه توان خود را به کار گرفت تا در یک بازه زمانی کوتاه، گام‌های مثبت بزرگ و مهمی را در راستای اهداف جامعه ایثارگر ورفع مشکلات آنان  بردارد و با اراده و درایت و برنامه‌ریزی اصولی خود به ایشان آرامش و اطمینان از اجرای صحیح، منظم و به‌موقع امورشان را هدیه کند. ما این آرامش خود را مرهون تلاش‌های بی‌دریغ شما عزیزان بیمه دی می‌دانیم و از خداوند متعال برایتان بهروزی و سعادتمندی در دنیا و آخرت را می‌طلبیم. ایران قطعا با داشتن مدیران و کارکنانی کاردان و دلسوز و ایثارگر چون شما می‌تواند همیشه به خود ببالد و سرافراز باشد.
اضافه می‌کنیم که این تشکر ویژه و خالصانه از مدیریت و کارکنان بیمه دی در مقابل گستره حمایت‌ها، تلاش‌ها، هماهنگی‌ها در انجام تعهدات و رفع نگرانی از مجموعه ما،
هرچند ناچیز است، اما امیدواریم انگیزه‌ای باشد تا خدمتگزاری، ایده‌پردازی‌ و نوآوری‌های شما عزیزان همچنان استمرار یابد و به‌عنوان یک منش والگوی فرهنگی در چارچوب خدمتگزاری در جامعه نهادینه شود.
با تقدیم احترامات

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۲۶۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۷     ساعت: ۲۱ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024