صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مراقب آدم های خوب زندگی مان باشیم!

مراقب آدم های درجه یک زندگی مان باشیم! همان هایی که در ناامیدانه ترین روزهای زندگی هر یک از ما بدون هیچ چشم داشتی ماندند تا امیدبخش ترین باشند!

به گزارش جهانی پرس، سمیه سیمین قد-حتما که هر یک از ما کسانی را در زندگی مان داریم که بودنشان به زندگی ما رنگ و بویی تازه می بخشد، همان هایی که روزی معجزه زندگی ما شدند و وجودشان مایه برکت و آرامش و آسایش ما شد، حواسمان باشد بی تفاوت از کنار آنها نگذریم!
در واقع من از آدم هایی حرف می زنم که به ما شور و شوق زیستن و انگیزه مضاعف برای تحمل دردها و رنج ها را می دهند، همان هایی که در ناامیدانه ترین روزهای زندگی هریک از ما، ماندند تا بدون هیچ چشم داشتی، امیدبخش ترین باشند.
باور کنید همین که کسی باشد، تو را بشنود بدون اینکه قضاوتت کند، افکار و جهان بینی ات را بپذیرد و به آن احترام بگذارد، کافی است.
این روزها، پیدا کردن آدم های ناب با روح بزرگ و مهری اصیل، کار ساده ای نیست، پس قدر همان تعداد محدود به انگشتان دست را بیشتر بدانیم.
همان آدم های خوبی که در سر راه ما قرار می گیرند تا مسیر زندگی مان را به طور معجزه آسایی تغییر دهند.
من از آدم هایی حرف می زنم که آمده اند تا دریچه ای از زندگی را به روی ما باز کنند که مدت هاست آن را فراموش کرده ایم، به گونه ای که بتوانیم صبورانه تر مهربان باشیم، عاشقانه تر زندگی کنیم و صمیمانه تر ببخشیم.
آدم هایی که آمدند تا با حضورشان به ما یادآور شوند که دیگر نمی توان ارتقای سلامتی، شادی واقعی و زندگی عاشقانه را به تعویق انداخت، دیگر نمی توان زندگی را در چرخه روزمرگی های هر روز و هر شب، چنین شتابان گذراند، بلکه باید  لحظه ای ایستاد و به تماشای غروب نشست.
دنیای عجیبی است، دنیایی که در آن فناوری، ما را به جای آزادی به بردگی کشانده است، حواسمان باشد، زمان زیادی باقی نمانده، آن را صرف زندگی کردن برای دیگران نکنیم!

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۷۳۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۹     ساعت: ۱۲ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 1
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024