صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در نشست خبری ششمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان ونوجوانان فلسطینی عنوان شد؛

با این همایش می خواهیم به رژیم اشغالگر قدس حمله کنیم

صبح امروز چهارشنبه نشست خبری ششمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان ونوجوانان فلسطینی با حضور ابوالقاسم رحیمیان دبیر ستاد و آیت الله محمد حسن اختری رئیس ستاد در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس، در ابتدای این نشست آیت الله محمد حسن اختری رئیس ستاد ضمن تبریک ولادت حضرت محمد  «ص» گفت:
برنامه برگزاری کنفرانس ششمین اجلاسیه با همت بلند مجموعه اتحادیه بین المللی نوجوانان وجوانان اشغالگری، کمیته نهاد ریاست جمهوری ونهادهای دیگر است که همزمان با روز جهانی کودک وهم بستگی با کودکان فلسطین برگزار می شود  تا انشالله  بتوانیم  نیت واراده خود را در حمایت از مظلومان فلسطینی وانقلاب فلسطین در قبال اشغالگری ها انجام دهیم.

وی افزود : برنامه نشست با ویژگی های خاصی همراه است همانطور که  امام خامنه ای اشاره کردند وفرمودند امروز مسئله فلسطین متفاوت است. روزهای نخست که مجموعه فتح شکل گرفت فلسطینی ها پناهی نداشتند بنده همان روزها در لبنان بودم؛ گروه‌های فلسطینی به چند دسته تقسیم شدند،که شامل گروه‌هایی بودند  که حرکت های ضعیفی داشتند. سال 67 میلادی نشان گر ضعف فلسطینی ها است، آن روز چند دولت در برابر رژیم اشغال گر شکست خوردند اما با ندای جمهوری اسلامی فلسطین به این مرحله رسید  که اسرائیل از آن شکست خورد.

به یاد دارید که اشغالگران اسرائیلی در برابر مقاومت فرار کردند و امروز هم می گویند  در غزوه شکست خوردیم.

رئیس ستاد خاطرنشان کرد: امروز این مسئله به کرانه باختری رسیده که اسرائیل  باز هم شکست خورد. مقاوت در بین رژیم اشغالگر زلزله انداخته آنهابه  فکر مهاجرت هستند. ما برای حمایت از کودکان فلسطینی این همایش را تشکل می دهیم. رژیم اشغالگر می گویند اگر این بچه ها بزرگ شوند تبدیل به نیروی مبارزه می شوند. امروز فلسطین دارای قدرت، موشک وپهباد است اما قبلا مردم این سرزمین با سنگ مبارزه می کردند.


وی با اشاره به جزئیات همایش افزود : در این همایش مسلمانان وشخصیتهای مختلف شرکت می کنند؛ بسیاری از آنها آمادگی دارند که بروند ودر کنار فلسطین مبارزه کنند ولی همه قلبهایمان با آنها است. با این همایش می خواهیم  این حرکت را به وجود آوریم که فشاری  علیه رژیم اشغالگر قدس داشته باشیم.


آیت الله محمد حسن اختری با بیان اینکه در اجلاس سه کمیسیون خواهیم داشت گفت: شنبه برنامه نشست عمومی وهمایش برگزار می شود که نخستین کمیسیون سیاسی ست که شامل مقاوت است که تنها راه یکسره سازی بحران فلسطین است، کمیسیون دوم سازمانهای مردم نهاد است؛ به دنبال این هستیم که در این کمیسیون پیشنهادهای خاصی را به جهان عرضه کنیم و کمیسیون سوم رسانه وفضای مجازی ست که که یکی از مهم ترین وموثر ترینها است.

وی افزود: امیدواریم ششمین اجلاس بتواند حرکت هم گرایی را بین رسانه ها در کشورهای مختلف وبه ویژه در فضای مجازی برای روشنگری ایجاد کند همواره  امپریالیسم رسانه تلاش می کند مظلوم را جای ظالم معرفی کند؛کسانی که دنبال عادی سازی هستند، باید  در رسانه ها اعلام شود این کار خیانت بسیار بزرگ وخنجری است که بر پیکر فلسطین  وارد می شود امیدواریم این همایش گام خوبی در حمایت وپشتیبانی، روشنگری وهم سویی بین رسانه ها ایجاد کند.


در ادامه ابوالقاسم رحیمیان دبیر ستاد گفت:
  اجلاس  رسما از روز پنج شنبه شروع می شود و  تا شنبه ادامه دارد  که در سه محور تخصصی است؛ اجلاس اصلی  روز جمعه بعد الظهر  10 صبح در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود که  محور اصلی آن دیدارهای مهمانان است که از 20 کشور اعلام آمادگی کردند، در خدمت  80 شخصیت سیاسی ورسانه ای  هستیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۰۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۲     ساعت: ۱۹ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024