صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

فیلم هتل نشانگر مردی است که گنجایش بسیاری از سختی ها را دارد

فیلم هتل را با نگاهی طنزگونه باید دید که بازیگران و خوش ساختی فیلم و فیلنامه آن توانسته مخاطب را تا انتهای فیلم همراه کرده و لحظات مفرحی بسازد.

به گزارش جهانی پرس- مریم حضرتی- فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته یک فیلم کمدی است که امسال تولد و اکران شد. شاید بتوان این فیلم را در زمره دومین فیلم پرفروش سال 1402 بعد از فسیل نام برد. این فیلم در گونه طنز ساخته شده و از دو بازیگر طناز و کمدی مثل پژمان جمشیدی و محسن کیایی هم استفاده کرده است.
البته مسعود اطیابی در زمینه طنز تبحر نگهداری مخاطب و مفرح نگهداشتن افراد را با ساخت فیلمهایش دارد همانگونه که این روزها در نمایش خانگی فصل دوم سریال نیسان آبی را می سازد که از فیلیمو پخش می‌شود.
با توجه به استقبال خود مخاطبان از این فیلم می توان اطیابی را در زمره افرادی دانست که پیش از این تجربه ساخت فیلمهایی چون انفرادی، خروس جنگی، دینامیت و بخارست را دارد و حالا با هتل دورخیزی برای پولسازترین فیلمساز ایرانی برداشته است.
در این فیلم پژمان جمشیدی، محسن کیایی، ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه‌لقا باقری و غلامرضا نیکخواه بازی دارند که البته از این دو بازیگر نیکخواه و باقری در سریال خانگی نیسان آبی دو هم استفاده کرده است.
البته این فیلم دومین همکاری مشترک پژمان جمشیدی و محسن کیایی بعد از فیلم لونه زنبور است که نشان می‌دهد حضور آن‌ها کنار یکدیگر می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.
بازی هر کدام از بازیگران خوب بود و کارگردانی هم درست و حساب شده پیش رفت فقط شاید بازی باقری به نوعی تشابه بازی در نیسان آبی دو را در ذهنمان رقم می زد که می توان کمدی مفرح را با فاکتور از تکراری بودن نقش فیلم خوب دانست.
این فیلم طنز بود پس جنبه سرگرمی داشت اگرچه بعضی از الفاظی که به کار برده می شد مناسب نبود ولی در مجموع می توان یک فیلم ساده کمدی که لحظات مفرحی را می تواند برای مخاطب بسازد دید.
داستان فیلم خنده دار هتل را می‌توان این‌طور تعریف کرد؛ رامین بعد از یک ازدواج ناموفق، با مهتاب آشنا شده و با او ازدواج می‌کند. او در روز عروسی‌اش با تماسی از جانب سهیلا، همسر سابقش، روبه‌رو می‌شود که از او می‌خواهد در قبال بخشیدن کل مهریه و مقداری پول، با او به سفر رفته و وانمود کنند که هنوز با یکدیگر زن و شوهر هستند تا بتوانند از عمه سهیلا پول قرض کنند. رامین به مهتاب می‌گوید که باید به ماموریت برود و راهی سفر می‌شود. از طرف دیگر مسعود، رئیس رامین، با منشی شرکت، خانم دائمی، در همان هتل رامین اقامت دارد و قصد دارد به همسرش خیانت کرده و با منشی‌اش ازدواج کند. مهتاب که بعد از عروسی از داماد جدا شده، با پدرش به محل اقامت رامین می‌آید تا در کنار او باشد و ماجرا از همین‌جا شروع می‌شود. رامین که باید سهیلا را از مهتاب مخفی نگه دارد با آمدن ستاره، همسر مسعود، خودش را همسر خانم دائمی معرفی می‌کند و اوضاع پیچیده‌تر می‌شود…
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۵۳۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۲     ساعت: ۸ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024