صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در پی بازدید کاندیدای مجلس دوازدهم شورای اسلامی از غنی ترین موزه خصوصی جهان «یکتا» عنوان شد:

مجلس باید یارانه فرهنگی در ردیف حقوقی خانواده ها پیش بینی نماید

در پی بازدید کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان البرز از بزرگترین موزه تمبر خصوصی جهان «یکتا» ؛ مشکلات موزه داران خصوصی از نزدیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش جهانی پرس- سید کاوه خاتمی- در این دیدار سید حسین موسوی یکتا ملقب به سید خندان با خیرمقدم درخصوص ضرورت توجه و حفظ آثار نفیس بصری و مفاخر ملی کشور به عنوان یک گنجینه ارزشمند تاکید کرد.
وی ضمن بیان مشکلات عدیده پیش روی مجموعه داران خصوصی از بی مهری مسئولین به این موضوع گله نمود.
موسوی در ادامه برای برگزاری پروژه های پژوهشی دانشگاهی و همکاری با سایر وزارتخانه ها از جمله وزارت آموزش و پرورش جهت آشنایی دانش آموزان با این مجموعه نفیس اعلام آمادگی کرد.
همچنین سرکار خانم معصومه شیخیان  کاندیدای مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ؛ این مجموعه را سرمایه ملی و استانی ارزشمند و فاخر برشمرد.


کاندیدای دوازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقوله فقر فرهنگی؛ آسیب های ناشی از فقر فرهنگی را یکی از معضلات بزرگ کشور عنوان نمود.
شیخیان افزود: در مجلس باید برای حمایت از مجموعه داران و آشنایی خانواده ها با تاریخ و تمدن کشور ردیف بودجه ای با عنوان یارانه فرهنگی پیش بینی و پرداخت گردد.
ایشان در خاتمه ضمن تقدیر از سید حسین موسوی یکتا بدلیل تلاش در حفظ این مجموعه نفیس خواستار تلاش مسئولین استان برای حمایت از مجموعه داران خصوصی گردید.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۹۲۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۸     ساعت: ۱۴ : ۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اختصاصی جهانی پرس       زیرسرویس: اختصاصی جهانی پرس
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024