صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
فرمانده نیروی زمینی ارتش

ایران، طلیعه دار نظم جدید در جهان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، ایران را طلیعه دار نظمی جدید در جهان دانست.

به گزارش جهانی پرس از صداوسیمای مرکز اراک؛ امیر سرتیپ حیدری در آیین سومین یادواره شهدای بسیجی شهرستان اراک گفت: آمایش سیاسی جهانی نشان می‌دهد در هر دوره‌ای شاهد یک رخداد و آمایشی هستیم و اکنون انقلاب اسلامی طلیعه‌دار یک نظم جدید در جهان است و این نظم جهانی را امام راحل وعده داده بودند.
او افزود: اکنون ما در حال عبور از پیچ تاریخی هستیم و این عبور، نظم سومی در جهانی پدید می‌آورد که جمهوری اسلامی به عنوان یک واقعیت الهی در قالب یک قدرت نشئت گرفته از خداوند در آن پدیدار می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اگر به مسائل با چشم بصیرت سیاسی نگاه کنیم می‌توانیم این نظم سیاسی را شاهد باشیم گفت: این رفتار بسیجی وار نظام است که قدرت جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد.
امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران به واسطه خودکفایی، موشک‌های دورزن، جوانان دانشمند، امام با بصیرت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب ایجاد شده افزود: وجود مردم با بصیرت و حاضر در صحنه و خون مطهر شهدا، از دیگر دلایل قدرت جمهوری اسلامی ایران است.
او با اشاره به اینکه همه در حفظ اقتدار انقلاب به عنوان امانت شهدا، مسئولیت داریم گفت: خداوند قدرت خود را به بندگانی که استطاعت پذیرش قدرت دارند، واگذار می‌کند و مصداق این رفتار در رهبری معظم انقلاب است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز امام و مقتدای زمان ما وعده کرده که اسرائیل نابود خواهد شد افزود: رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش پیش‌بینی کرده که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
امیر سرتیپ حیدری جنگ غزه را از نشانه‌های سرعت عبور از پیچ تاریخی سرنگونی اسرائیل دانست و گفت: اسرائیل با داشتن بزرگ‌ترین شبکه‌های اطلاعاتی، گنبد آهنین و به شبکه‌های عریض و طویل اطلاعاتی تنها در ۲۴ ساعت عملیات طوفان‌الاقصی فرو پاشید.
او رفتار امروز اسرائیل را ناشی از خوی حیوانی، شیطانی و دیوانه‌وار این رژیم دانست که به کودکان مظلوم و زنان بی‌پناه رحم نمی‌کند و آنان را مورد هجوم خود قرار می‌دهد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، تلاش دشمن از طریق ۱۵۶ فرستنده رادیویی و تلویزیونی علیه جمهوری اسلامی را نشان از پوشالی بودن ادعای دشمنان دانست و افزود: امروز مسیر مستقیم به نیابت از رسول الله و ائمه اطهار (ع) در وجود نازنین ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۹۹۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲     ساعت: ۱۱ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024