صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آمادگی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین برای حضور در بازار عراق

شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین به‌عنوان بزرگترین هلدینگ صنعت دارویی کشور با رویکردهای نوآورانه و به‌کارگیری دانش و فناوری روز دنیا و سرمایه انسانی شایسته آماده توسعه همکاری‌ها با جمهوری عراق است.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «احمد الأسدی» وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری عراق در دومین روز حضور در ایران از شرکت کارخانجات داروپخش زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین(تیپیکو) بزرگترین هلدینگ صنعت دارویی کشور بازدید کرد.

«منصور نکویی‌نیا» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های هلدینگ تیپیکو اظهار داشت: تیپیکو ۳۰ درصد از بازار داروی ایران را در اختیار دارد و با این وجود برنامه لازم برای توسعه صادرات محصولات دارویی ایرانی به کشور عراق فراهم است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین با بیان این‌که کشورهای همسایه ایران به داروهای ایرانی و خرید این محصولات تمایل دارند، افزود: تفاهم‌نامه تأمین دارویی بین تیپیکو و چند کشور آفریقایی در سفر رئیس‌جمهور به آفریقا منعقد شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های توسعه همکاری‌ها با کشور عراق، گفت: این مهم در راستای سیاست‌های اقتصادی و ارتقای بهره‌وری در دولت مردمی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود.

در این دیدار هیئت عراقی از دو خط تولید سرم و استریل بازدید و در جریان روند تولید قرار گرفتند.

«احمد الأسدی» وزیر کار و امور اجتماعی عراق و هیئت همراه در سفر چهار روزه خود به ایران علاوه بر دیدار با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امضای بیانیه مشترک با رئیس سازمان بهزیستی کشور، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر و جمعی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار خواهند داشت.

مشاوره در حوزه توسعه کسب‌و‌کار، تأمین مالی و اعتبارات خُرد، آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای، آموزش کارکنان تأمین اجتماعی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های تابعه از موارد مورد مذاکره طرفین است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۷۵۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۴/۲۸     ساعت: ۱۹ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024