صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیرکل کمیته امداد استان تهران :

اجرای پویش به عشق حسین (ع) در تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اجرای پویش « به عشق حسین (ع) » به منظور ثبت نام خیِّران در طرح اکرام ایتام و محسنین تا پایان ماه صفر خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفت و گو با رادیو تهران،  برنامه سعادت آباد ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع)، با بیان اینکه هم اکنون 25 هزار و 760  یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، افزود: حدود 100 هزار حامی به صورت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می کنند.

وی افزود: از این تعداد حامی، 4000 نفر ساکن خارج  از کشور هستند که کمک های خود را به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت اهداء می کنند.

پرپنچی با اشاره به راه اندازی خانه اکرام در بهار سال جاری، گفت: از ابتدای ایجاد خانه اکرام تاکنون 20 هزار حامی جدید برای استان تهران و  سایر استان ها نیز در این مجموعه که محل گردهمایی حامیان و خیّران است، جذب شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به افزایش تعداد حامی نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: در مجموع نسبت به سال گذشته 20 هزار حامی جدید به جمع حامیان طرح اکرام در استان تهران پیوسته اند .

وی با بیان اینکه سرانه ماهیانه دریافتی ایتام از محل کمک‌های مردمی  بالغ بر 2 میلیون تومان و همچنین سرانه دریافتی فرزندان محسنین نیز به حدود یک میلیون تومان در ماه رسیده است، افزود: میزان سرانه کمک های اهدایی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

پرپنچی با اشاره به اجرای پویش « به عشق حسین (ع) » تا پایان ماه های محرم و صفر، عنوان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات کمیته امداد استان تهران و همچنین 950 مرکز نیکوکاری همکار با این نهاد،  با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳  به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند. در این طرح همه‌ی کمک‌های مالی مستقیما به حساب خود یتیم و فرزند محسنین واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با  شماره گیری تلفن گویای 7355 و همچنین مراجعه به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را برعهده بگیرند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۸۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۸     ساعت: ۲۲ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024