صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ارزیابی عملکرد بهبود امور و اصلاح فرایند ها در راستای خدمتگزاری بهتر به مردم را به همراه دارد

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه جمع بندی ارزیابی های صورت گرفته از مدیریت روابط کار این اداره کل فلسفه وجودی ارزیابی ها را کمک به ارتقا کیفیت عملکرد، بهره وری و خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات احتمالی دانست و گفت: امیدواریم در این ارزیابی ها گامی دیگر به سوی پیشرفت و رضایت خداوند برداریم.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان تهران، علی حسین رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تنی چند از مدیران کل و کارشناسان وزارت متبوع روز یکشنبه مورخ 15/05/1402 با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به جمع بندی ارزیابی های صورت گرفته از مدیریت روابط کار این اداره کل پرداختند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش بسزای حوزه روابط کار بر صیانت از نیروی کار بیان داشت: حجم نیروی انسانی و بازرسین کار در این حوزه پاسخگوی تعداد بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی در کشور نمی باشد تا بتوان به صورت دائم به کارگاه‌ها سرکشی و نظارت کنند اما باید تدارک های لازم برای افزایش تعداد بازرسی از کارگاه‌ها برای جلوگیری از حوادث احتمالی اتخاذ گردد.

وی افزود: در تلاشیم تا تعامل صف و ستاد در این بازدیدها به نحو مطلوب شکل گیرد و از نظرات و تجربیات همکاران  برای بهبود فرایندها و رفع مشکلات موجود استفاده شود.

رعیتی فرد با بیان اینکه دغدغه جامعه کارگری دغدغه یک کشور و ملت است، اضافه کرد: باید تلاش کرد تا با هم افزایی و وحدت رویه به سمت مطلوب قدم برداریم .

وی در خاتمه سخنانش گفت: به طور کلی ارزیابی کنونی نسبت به سوابق گذشته روند رو به بهبود را نشان می دهد، البته یک سری از نقاط قابل بهبود نیز وجود دارد که با افزایش نیروی انسانی، برنامه و تعیین استراتژی و ارائه آموزش لازم روند بهتری را دنبال خواهد کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۷۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۶     ساعت: ۱۴ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024