صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

بازدید رئیس کمیته امداد از رسانه ملی و خبرگزاری صدا و سیما

رئیس کمیته امداد به مناسبت روز خبرنگار از بخش‌های مختلف خبرگزاری صدا و سیما بازدید و با خبرنگاران رسانه ملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار از بخش‌های مختلف خبرگزاری صدا و سیما بازدید کرد.

رئیس کمیته امداد در این بازدید که معاون اشتغال و خودکفایی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد نیز حضور داشتند، با خبرنگاران حوزه‌های مختلف رسانه ملی دیدار و گفتگو کرد.

بختیاری همچنین در دیدار با علیرضا خدابخشی، معاون سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ضمن تقدیر از همکاری صادقانه رسانه ملی با کمیته امداد در جهت ارتقای خدمت‌رسانی به محرومان و خانواده‌های تحت حمایت، گفت: صدا و سیما در نهادینه کردن فرهنگ احسان و انفاق و یاری‌رسانی به نیازمندان، عملکرد قابل تمجیدی داشته است.

وی با اشاره به رشد چشمگیر مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین و پویش اطعام حسینی، افزود: رسانه ملی از ابتدای امسال با همراهی در اجرای پویش اکرام ایتام و محسنین و پویش‌های به عشق علی(ع) و به عشق حسین(ع)، نقش مهمی در ترویج و اطلاع‌رسانی این پویش‌های ملی و خیرخواهانه ایفا کرده است.

رئیس کمیته امداد به تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و این رقم تا پایان سال به ۱۰۰ هزار سری جهیزیه می‌رسد.

بختیاری برنامه کمیته امداد در سال‌های اخیر را توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: تا پایان سال ۱۰۰ هزار خانوار که با اجرای طرح‌های اشتغال به خودکفاییی رسیده‌اند، از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

وی خواستار همکاری صدا و سیما در تشویق و ترغیب عمل به مسئولیت اجتماعی از سوی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی شد و خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی ظرفیت مغفولی است که در صورت توجه به آن می‌تواند کمک بزرگی به محرومیت‌زدایی در کشور انجام شود.

علیرضا خدابخشی، معاون سیاسی رسانه ملی نیز در این دیدار بر ارتقای همکاری میان کمیته امداد و صدا و سیما تاکید کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت خیر در کشور می‌تواند در یک مدت زمان مشخص، با رفع فقر مطلق در کشور بینجامد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در ادامه از پایگاه ثبت نام خبرنگاران حامی طرح اکرام ایتام و محسنین مستقر در سازمان صدا و سیما بازدید کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۷۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۶     ساعت: ۱۴ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024