صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران:

جذب بیش از ۵ هزار حامی جدید از طریق خانه اکرام

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق خانه اکرام در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه در نشست تحلیل عملکرد پنج ماهه خانه اکرام که با حضور مدیر اکرام، مشاور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد و جمع دیگری از مدیران و کارشناسان برگزار شد با اشاره به فعالیت خانه اکرام از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: خانه اکرام با هدف ایجاد فضای مناسب با رویکرد جذب تخصصی حامی برای ادارات تابعه استان تهران و استان های کم برخوردار راه اندازی شده است.
وی با ارائه گزارش عملکرد این مجموعه از ابتدای فعالیت تا کنون، افزود: در طی 5 ماهه امسال 5 هزار  و 462 نفر از طریق این مجموعه به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوسته اند.
دهرویه ادامه داد: همچنین 19 هزار و 475 ارتباط جدید با حامیان این طرح ایجاد شده است که از این تعداد 10 هزار و 165 ارتباط مربوط به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت استان تهران است و مابقی برای سایر استان های محروم و کم برخوردار کشور است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، عنوان کرد: در طی این 5 ماهه حامیان بیش از 3 میلیارد تومان از طریق ارتباطات این مجموعه به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: این میزان کمک ارائه شده توسط حامیان نسبت به برنامه تعیین شده دارای رشد چشمگیری بوده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۱۸۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۶     ساعت: ۱۵ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024