صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رضوی‌کیا:

تشکیل جبهه رسانه‌ای لازمه جهاد تبیین است

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای هماهنگی مدیران‌کل دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه بر لزوم تشکیل جبهه رسانه‌ای جهاد تبیین تأکید کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، «مهدی رضوی‌کیا» در این نشست گفت: برای مقابله با اشاعه اخبار منفی و اقدام مطلوب در تبیین برنامه‌ها، تشکیل یک جبهه واحد رسانه‌ای تأثیرگذار است.
وی، اطلاع‌رسانی جذاب و درست رسانه‌ها از اقدام‌ها و عملکردها را ضروری عنوان کرد.
رضوی‌کیا تصریح کرد: حقیقت این است که امروز در دنیا یک جنگ عظیم و یک چالش بزرگ برپاست؛ در حقیقت این جنگ، نبرد توپ و تفنگ نیست بلکه جنگ روایت‌ها، اراده‌ها و تدبیرهاست.
 
رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یادآوری ضرورت‌های روایت اول در اطلاع‌رسانی گفت: در عرصه رسانه، آن کسی که روایت اول را ارائه کند، عرصه را در اختیار می‌گیرد و موج‌سازی می‌کند.
 
وی تأکید کرد: رسانه همواره به‌عنوان یک ابزار ارتباطی وسیع و کارآمد مورد توجه همگان بوده و وقتی به درستی نقش‌آفرینی کرده است، توانسته باعث تقویت قدرت یک کشور شود و وقتی در جایگاهی غیرمرتبط و غیرتخصصی قرار گرفته است، باعث تضعیف کشور و حتی بحران‌آفرینی شده است.
 
رضوی‌کیا با تشریح سیاست‌های مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسیر جهاد تبیین، افزود: آنچه به‌عنوان رکن مهم جنگ ترکیبی در ادبیات جدید این عرصه مطرح شده است، استفاده از فناوری‌های نوین رسانه‌‌ای، هوش مصنوعی و گسیل ارتش‌های سایبری برای تحت تأثیر قراردادن افکار عمومی، ایجاد تردید و ابهام درباره وقایع و اوضاع کشور است.
رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روایت اول در وزارتخانه و اطلاع‌رسانی صحیح و به‌‌موقع اخبار با توجه به جمعیت گسترده تحت پوشش و اهمیت مأموریت‌های اجتماعی و اقتصادی می‌تواند برای مردم امیدبخش باشد.

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۸۰۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۳     ساعت: ۱۲ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024