صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران خبر داد:

۵۹ خانواده تحت حمایت تهرانی صاحبخانه شدند

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان از صاحبخانه شدن ۵۹ خانواده تحت حمایت این نهاد در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید تیزهوش با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان در پنج ماهه امسال، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 605 خدمت عمرانی به خانواده های تحت حمایت ارائه شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان، افزود: برای ارائه این تعداد خدمات عمرانی در این مدت زمان 11 میلیارد و 120 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های انجام‌ شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، کمک های خیّران و آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بوده است، بیان کرد: 59 خانواده تحت حمایت در این مدت زمان خانه دار شده اند.

تیزهوش، بیان کرد: همچنین 81 واحد مسکن روستایی در روستاهای اخترآباد و فیلستان برای خانواده های تحت حمایت در حال احداث است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان، تصریح کرد: پروژه ۳۵ واحدی این نهاد در شهر ری با مشارکت خیران، کلنگ زنی آن انجام شده که در مدت ۱۸ماه تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی همچنین به تعمیرات مسکن جامعه هدف، اشاره کرد و گفت: 327 خانواده تحت حمایت در این مدت زمان از خدمت تعمیرات مسکن با هزینه ای به مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون تومان برخوردار شده اند.

تیزهوش یادآور شد: پیرو تفاهم نامه با شرکت گاز، لوله کشی رایگان گاز برای 138 خانواده تحت حمایت نیز در دست اقدام است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهنسی ساختمان،خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهادهای مربوطه و نیکوکاران می‌توانیم نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت سپاه سیدالشهداء (ع) و بنیاد مسکن اقدام کنیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۸۴۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۴     ساعت: ۱۵ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024