صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

عباس دهباشی مدیر نمونه شهرستان فیروزکوه شد

به مناسبت هفته دولت نشست تبیینی دولت اسلامی و مراسم تجلیل از کارکنان و مدیران نمونه فیروزکوه با حضور مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری تهران،فرماندار و مدیران و کارکنان ادارات در سالن آفرینش فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس؛ در این همایش مدیران بر اساس ارزیابی و بررسی اقدامات توسط فرمانداری و رعایت اصول دولت مردمی، تکریم ارباب رجوع، وظیفه شناسی، تعهد و تخصص در انجام خدمات معرفی شدند.

در همین راستا عباس دهباشی، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان فیروزکوه به عنوان مدیر نمونه معرفی با اهدای لوح سپاس از وی قدردانی شد.

 متن لوح تقدیر اهدایی فرماندار شهرستان فیروزکوه به رئیس کمیته امداد این شهرستان بدین شرح است:

جناب آقای عباس دهباشی

رئیس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه

تحقق برنامه‌های متعالی در هر مجموعه ای مدیون تلاش های صادقانه و متعهدانه کارکنان آن مجموعه است و بی شک دستیابی به شاخص های توسعه و پیشرفت در هر کشوری به میزان تلاش کارمندان بدنه اجرایی آن وابسته است.

مدیران و کارمندان دولت بازوان مهم اجرایی کشور در راستای تحقق سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تنها در سایه مسئولیت پذیری، وجدان کاری، سلامت اداری، تعهد و خدمات شایسته آن هاست که می توان به بار نشستن نهال خدمت و توسعه را انتظار داشت.

جا دارد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده جنابعالی، تحقق اهداف دولت مردمی انتصاب شما را به عنوان مدیر نمونه شهرستان فیروزکوه بر اساس شاخص های ارزیابی سال ۱۴۰۲ را تبریک عرض می نمایم.

ضمن آرزوی صحت و سلامت، توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال در سایه عمل به رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) و در راستای تحقق سیاست های دولت مردمی مسئلت دارم.

محمدحیدری منش

فرماندار شهرستان فیروزکوه
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۶۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۸     ساعت: ۱۹ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 1
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024