صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نخستین نشست کمیته پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد

نظر به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت مسئله پدافند غیر عامل در دستگاه ها نخستین نشست هم اندیشی کمیته پدافند غیر عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کمیته مرکزی، مبنی بر تقویت جایگاه پدافند غیر عامل در سطح ستاد وزارتخانه و سازمان‌های تابعه با رویکرد پیشگیرانه، اولین نشست هم اندیشی کمیته پدافند غیر عامل به ریاست «سیداحمد هاشمی» جانشین رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت کار و با حضور نمایندگان سازمان های تابعه برگزار شد.

در این نشست هاشمی با تبیین جایگاه ویژه وزارت تعاون، کار و رفا اجتماعی در بحث ارائه خدمات عمومی و ملی به ذینفعان خود، بر رعایت الگوها و الزامات حفاظتی تاکید داشته و در خصوص مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد آمادگی لازم و استاندارد سازی زیر ساخت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه را ضروری دانست.

در ادامه «علیرضا دشتدار» دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح برنامه‌های ابلاغی سال 1402، اجرای آن ها را در راستای افزایش ضریب حفاظتی زیرساخت‌ها از مهمترین اقدامات پیش رو برشمرد.

در این نشست نمایندگان سازمان‌های تابعه نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه پدافند غیر عامل سازمان متبوع، پیشنهادات خود را در حوزه تدوین طرح جامع پدافند غیر عامل، تدوین و ابلاغ ساختار اداری مصوب، برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی پدافند غیرعامل با بهره گیری از توانمندی سازمان‎های مرتبط (از جمله سازمان فنی و حرفه ای و موسسه کار و تامین اجتماعی)، تعیین شاخصه های عملکردی، بهره گیری سازمان‌ها از توان تخصصی یکدیگر در جهت هم افزایی و تقویت زیرساخت ها مطرح کردند.

در راستا هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر با هدف تقویت عملکرد پدافند غیرعامل در سازمان‌های تابعه وزارت کار مقرر گردید، برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی پدافند غیر عامل ضمن تشکیل کارگروه های تخصصی تداوم داشته باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۱۴۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۸     ساعت: ۱۶ : ۱۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024