صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مدیران سازمان ثبت احوال باید تحول گرا باشند

دکتر هاشم کارگر، معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید به اینکه برنامه محور بودن در تمامی امورات باید مد نظر قرار گیرد اظهار داشت : مدیران ثبت احوال باید تحول گرا باشند و براساس چشم انداز ترسیم شده برنامه ریزی نموده و قدم بردارند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، دکتر هاشم کارگر در مراسم پایانی همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه به دنبال روزمرگی نیستیم گفت : اولویت با ایجاد تحول در تمامی شئون سازمان است و در خدماتی که بطور معمول درحال ارائه است باید فرهنگ و تفکر نوآوری و خلاقانه حاکم نمائیم.

وی افزود ، برای رسیدن به این هدف باید خلاقیت و نوآوری در انجام امور را نهادینه کنیم و در مسیری قرار گیریم که نوآوری به عنوان یک مزیت رقابتی در بین همکاران شناخته شود.

دکتر کارگر با اشاره به اینکه این امر ساده نیست و باید با استفاده از ابزار هایی نظیر آموزش نیروی انسانی، نظام تشویق و ارتقا انگیزش تحول در کارها را پیاده سازی کنیم و نهضتی جهت اصلاح و بهبود فرآیندها ایجاد نمائیم.

وی با تاکید به استفاده از روش های علمی جهت پویایی و ارتقاء سازمان گفت: باید خدمات بهتر، کم هزینه تر و  در دسترس تر باشد و در این راستا آموزش های اثر بخش بسیار مثمر ثمر خواهد بود.      

معاون وزیر کشور گفت : تحقق سازمان هوشمند شعار نیست بلکه تکلیف است و میزان در این مسیر با سرعت بیشتری قدم برداریم فواید آن زودتر نصیب سازمان خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر افزود : سازمان در حال ارتقا می باشد و کشور ثبت احوال را باور کرده و مسیر این سازمان روشن است این نشان می دهد نیازهای مرتبط جامعه با این سازمان به خوبی برآورده شده است.

وی برنامه را مهم عنوان داشت و ضمن اعلام اینکه مدیران باید با برنامه صحبت کنند و گفت وگوی سازمان باید برنامه محور باشد گفت: ارزیابی مدیران بر اساس اجرای دقیق برنامه های ابلاغی و بازخوردی است که از دستگاه های گوناگون به سازمان منعکس می شود .

دکتر کارگر در ادامه با اشاره به اینکه مدیران در استان ها به عنوان نماینده رئیس سازمان در آن منطقه هستند افزود : موضوعات را در استان ها تعیین تکلیف نمائید و هر جا نیاز باشد از حمایت ستاد برخوردار خواهید بود.

وی ادامه داد: ارتباط مدیران با مسئولین استانی امر مهمی است و ضمن کمک به مراجع استانی از ظرفیت آنها استفاده نمائید تا بتوانیم جایگاه سازمان ثبت احوال کشور را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و تبیین اقدامات از عملکرد را جزو تکالیف خود قرار دهید و فعالیت های خود را ارائه دهید چرا که خبر رسانی موجب هم افزایی در بین ادارات خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۱۸۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۹     ساعت: ۱۵ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024