صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران؛

تجلیل از دانش آموزان دارای رتبه های برتر مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری ۱۴۰۲

امروز دوشنبه ۲۰ شهریورماه همایش تجلیل از رتبه های برتر آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۲ و پذیرفته شدگان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی با حضور سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، جمعی از اعضای شورای مدیران و دانش آموزان تحت حمایت در سالن همایش های فرهنگسرای امام زاده عبدالله در منطقه ۹ تهران برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس، پرپنچی در این آیین با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲۲ هزار دانشجو و ۱۵۲۴ دانشجو از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند می شوند، گفت: در کنکور سراسری امسال ۸۸۵ دانش آموز در آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۲ مجاز به انتخاب رشته شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: از این تعداد دو نفر رتبه زیر ۵۰۰، سه نفر رتبه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰، ۲۲ نفر رتبه های زیر ۲۰۰۰ و ۵۳ نفر دارای رتبه های زیر ۵۰۰۰ را دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دانش آموزان تحت حمایت مجاز به انتخاب رشته ۱۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

پرپنچی یادآور شد: امسال در مجموع ۱۲۰ دانش آموز تحت حمایت پایه هفتم و دهم در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کردند که از این تعداد نیز ۳۵ دانش آموز پذیرفته شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به برگزاری مسابقات جشنواره باران وحی سه اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۹ هزار و‌۵۰۰ مددجوی تحت حمایت  در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کردند.
وی یادآور شد: سال گذشته نیز بالغ بر ۸ هزار نفر در این دوره از مسابقات در استان تهران شرکت کرده بودند.
 وی در پایان به اجرای برنامه های کارورزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت اشاره و عنوان کرد: با اجرای طرح و ارائه آموزش های مهارتی مورد نیاز برای دانش آموزان نیازمند، آنان به سوی کار آفرینی و انتخاب شغل با توجه به استعداد خود هدایت می شوند.

انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۲۵۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۱     ساعت: ۲۲ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024