صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
با حضور معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه امام صادق(ع)

کمیته امداد و دانشگاه امام صادق(ع) با هدف اجرای پروژه‌های مشترک علمی و تحقیقاتی در راستای توانمندسازی محرومان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد و دانشگاه امام صادق (ع)،  فصل جدیدی از فعالیت‌های علمی میان این دو مجموعه آغاز شد.

سعید زارع‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه طرفین بر توسعه و تقویت همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی تاکید کردند، گفت: اجرای پروژه‌های مشترک علمی و تحقیقاتی در راستای توانمندسازی محرومان و مشارکت در برگزاری دوره‌ها و تولید محتوای آموزشی از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.

وی به اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود علمی و نیروی انسانی دو مجموعه در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به جامعه هدف اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری مطلوب از ابزارهایی همچون کتب و نشریات و سایر قابلیت‌های علمی دو مجموعه، در خدمت‌رسانی بهینه به مددجویان تحت حمایت، لازم و ضروری است.

زارع‌زاده، ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه امام صادق(ع)، تعامل با مجامع علمی و پژوهشی را یک ضرورت جدی برای کمیته امداد دانست و اظهار کرد: حمایت مادی و معنوی دانشگاه‌ها از پژوهش‌های کاربردی در راستای کاهش فقر، از مصادیق مهم مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها و سازمان های دولتی و خصوصی به ویژه دانشگاه ها است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد خاطرنشان کرد: پیشرفت ایران اسلامی در گرو همبستگی و همکاری مستمر مجموعه‌های علمی و اجرایی است که کمیته امداد با انعقاد این گونه تفاهم‌نامه‌ها، عزم جدی خود را جهت حل مشکلات نیازمندان و کاهش تبعات فقر در جامعه نشان می‌دهد.

گفتنی است، حمایت از آثار علمی پژوهشگران، ارائه فرصت مطالعاتی جهت اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاهی،  برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و رویدادهای مشترک علمی و پژوهشی و همکاری در زمینه مدیریت دانش و اطلاعات از دیگر اقداماتی است که در چارچوب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

 انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۰۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۲     ساعت: ۱۶ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024