صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مرتضوی در کنفرانس مطبوعاتی با وزیر امورخارجه بورکینافاسو؛

۸ سند همکاری در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بورکینافاسو مبادله می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توافق گروه‌های کارشناسی دو طرف ۸ سند همکاری در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو مبادله می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در کنفرانس مطبوعاتی با «اولویا روآمبا» وزیر امورخارجه بورکینافاسو با اشاره به هدف‌گذاری جمهوری اسلامی ایران برای تقویت همکاری‌های دوجانبه با کشورهای آفریقایی، اظهار داشت: همکاری‌های مشترکی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مردمی بورکینافاسو پس از تبادل تفاهم‌نامه‌ها در کمیسیون مشترک شکل می‌گیرد.
 
وی افزود: در سفر اخیر وزیر امورخارجه بورکینافاسو به ایران، بازدیدهای مناسبی از ظرفیت‌های اقتصادی شرکت‌های تابعه وزارت کار صورت گرفت.
 
مرتضوی با اشاره به نشست‌های گروه‌های کارشناسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هیئت‌های بورکینافاسو در هفته اخیر، گفت: در این جلسات به تفاهم‌نامه کلی و ۸ سند همکاری رسیدیم که در قالب کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی مبادله خواهد شد.
 
وزیر کار اظهار داشت: این موارد تنها بخشی از همکاری‌هاست و مقرر است دستگاه‌های اجرایی جمهوری اسلامی ایران به بورکینافاسو سفر کنند و زمینه توسعه همکاری‌ها را فراهم کنند.
 
وی ابراز امیدواری کرد این نشست‌ها منشاء توسعه برای دو کشور و تقویت روحیه استقلال‌طلبی بورکینافاسو شود.
 
«سیدصولت مرتضوی» در رأس هیئتی اقتصادی و سیاسی به‌منظور شرکت در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و بورکینافاسو و دیدار با مقامات این کشور آفریقایی به آواگادوگو سفر کرده است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با کشور بورکینافاسو را عهده‌دار است.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۸۲۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۴     ساعت: ۱۳ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024