صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آغاز به کار رسمی آکادمی بین المللی ایمنی جاده ها، اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری

آکامی بین المللی ایمنی جاده ها، اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تشکیل و آغاز به کار کرد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این آکادمی روز سه شنبه 9 آبان ماه 1402 در مراسمی با حضور محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، نمایندگان استانی، کلوپ های ملی و کمیته های تخصصی حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون در تمامی استان های کشور افتتاح شد.

بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده، از این پس از مربیان مورد تأیید فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) و مدرسین بین المللی از کشورهای خارجی برای به روزآوری آموزش ها و دوره های رانندگی و ایمنی جاده های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، دعوت می شود.

این آکادمی زیرنظر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فعالیت خواهد کرد و عملکرد آکادمی های استانی به صورت ماهانه مورد بازبینی و رصد قرار خواهد گرفت.

هدف از تشکیل این آکادمی ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، حفظ جان کاربران راه ها و توسعه آموزش های اتومبیلرانی و همچنین گردشگری مسئولانه در میان اقشار مختلف جامعه است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۴۳۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۹     ساعت: ۲۰ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024