صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان تهران با امام جمعه جدید شهرستان قدس

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در راستای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به مددجویان تحت حمایت با امام جمعه شهرستان قدس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ماه سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران به همراه یزدان زاده، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قدس با حجت الاسلام محمدی، امام جمعه جدید این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این نشست به افزایش هر چه بیشتر همکاری به منظور جمع آوری کمک های مردمی در مصلی نماز جمعه تأکید کرد و افزود: ائمه جمعه در مصلی‌های نماز جمعه در راستای ترویج احسان و نیکوکاری و رسیدگی به محرومان یاری رسان این نهاد هستند و مصلی های نماز جمعه، یکی از مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

پرپنچی به نحوه خدمت رسانی و معرفی نیازمندان به کمیته امداد اشاره و اظهار کرد: افراد نیازمند به حمایت‌های کمیته امداد علاوه بر مراجعه حضوری، می توانند درخواست خود را برای بهره مندی از خدمات این نهاد به صورت آنلاین با مراجعه به سامانه سها به آدرس soha. emdad. ir ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: فرآیند بررسی و صحت‌سنجی درخواست‌ها براساس شماره همراه، کدپستی و شماره حساب‌های افراد انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: توانمند سازی فکری، فرهنگی، حقوقی و اقتصادی مددجویان با تاکید بر ایجاد اشتغال مطلوب و پایدارسازی مشاغل، افزایش درآمد از رویکردهای کمیته امداد است و در همین جهت نیز استعداد سنجی و ظرفیت سازی در افراد مستعد اشتغال و خودکفایی احصاء می‌شود و توانمندسازی آنها انجام می‌گیرد.

در پایان حجت الاسلام محمدی، امام جمعه شهرستان قدس ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد آمادگ یخود را برای همکاری با این نهاد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان واقعی جامعه اعلام کرد.

انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۴۹۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۸/۱۱     ساعت: ۲۳ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024