صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه در کمیته امداد

مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و سردار فضل‌الله کفیل، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: بسیج، یادگار بی‌بدیل امام راحل(ره) است که در چهل و چهار سال گذشته آثار با برکت بسیاری از خود به جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خود را یک بسیجی می‌دانست، افزود: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد، عظمت کار بزرگ امام(ره) بیشتر نمایان می‌شود.

بختیاری با تبیین شاخص‌های بسیجی بودن، اظهار کرد: لباس بسیجی که امروز بر تن ماست حاصل خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و مسئولیت ما را بسیار سنگین می‌کند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: مکتبی بودن افتخار بسیجی است که شامل سه رکن توحید، نبوت و معاد است که ۲ رکن استمرار آنها عدل و امامت است.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در عمل تاکید کرد: عمل خالص عملی است که فقط برای رضای خداوند انجام شود که این یکی از شاخص‌های بسیجی است.

بختیاری تذهیب نفس را از دیگر شاخص‌های بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: بسیجی نمی‌تواند با طاغوت بیرونی کنار بیاید اما باید با طاغوت درون نیز مبارزه کند و آن را بشکند تا زمینه شهادت فراهم آید.

رئیس کمیته امداد جهاد، ایمان و شهادت را تبلور اندیشه بسیجی عنوان کرد و گفت: جهاد یکی از درب‌هایی است که خداوند برای بندگان خاص خود باز می‌کند و امروز همانند هشت سال دفاع مقدس باید با کمبودها مبارزه کنیم و اجازه ندهیم کسی شب گرشنه سر بر بالین بگذارد.

وی با بیان اینکه اندیشه بسیج فتح‌الفتوح است، افزود: در تفکر بسیجی شکست و بن بست معنا ندارد و موانع را از سر راه بر می‌دارد.

بختیاری با تاکید بر اینکه رفتار و منش بسیجی در برخورد با نیازمند و یتیم باید در کمیته امداد متبلور باشد، ادامه داد: رعایت اخلاق و تکریم در برخورد با مراجعان از ویژگی‌های امدادگران در نهاد انقلابی و الهی کمیته امداد است و شأنی جز خدمتگزاری نداریم.

در پایان این مراسم ضمن اهدای احکام اعضای شورای مرکز مقاومت مرکز بسیج کمیته امداد، از بسیجیان نمونه کمیته امداد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۱۱۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۶     ساعت: ۱۹ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
  • ٢٧ شوال ١٤٤٥
  • May 06 2024