صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

برگزاری اولین همایش آمادگی دانش آموزان تحت حمایت برای ورود به مدارس تیزهوشان

اولین همایش آموزشی آمادگی دانش آموزان تحت حمایت برای ورود به مدارس تیزهوشان در سالن شهید سلیمانی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اولین همایش آموزشی آمادگی برای ورود دانش آموزان تحت حمایت به مدارس تیزهوشان ویژه دانش آموزان پایه ششم  و نهم  امروز یکشنبه هشتم بهمن ماه با حضور حسین زمانیان،معاون امور فرهنگی استان تهران و با شرکت 350 دانش آموز تحت حمایت این نهاد  که دارای معدل بالای 18 هستند در محل سالن شهید سلیمانی معاونت اجتماعی منطقه 18 تهران با همکاری مرکز نیکوکاری باور برگزار شد.

زمانیان با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد به دانش آموزان تحت حمایت ارائه خدمات تحصیلی است، اظهار کرد: برگزاری آموزش‌های ویژه در راستای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان و المپیاد ها امری لازم و انکارناپذیر است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، افزود: دانش‌آموزان تحت حمایت با هدف دستیابی به موفقیت در آزمون تیزهوشان با مشارکت خیرخواهانه موسسات علمی-آموزشی، از خدمات مشاوره اساتید مجرب بهره‌مند می شوند.

وی یادآور شد: هم اکنون 23 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند که از این تعداد 1871دانش آموز در پایه ششم و 2002 دانش آموز در پایه نهم تحصیل می کنند.

زمانیان خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع 120دانش آموز تحت حمایت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کردند که از این تعداد 35 دانش آموز پذیرفته و هم اکنون مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۹۷۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۸     ساعت: ۲۰ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024