صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دعوت کمیته امداد از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقشار مختلف ملت شهیدپرور ایران اسلامی برای حضور در مراسم راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام دعوت کمیته امداد به شرح زیر است:

«یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور پیروزی شکوهمند و حماسه بزرگ ملت شجاع و دلیر ایران اسلامی است که با پرچمداری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ایمان و توکل به قدرت لایزال ذات اقدس الهی، ضربه نهایی را بر پیکره فاسد و طاغوتی رژیم دو هزار و پانصد ساله ستمشاهی وارد کردند.

ملتی که با الگوگیری از عاشورای حسینی دل در گروی اسلام عزیز و رسیدن به استقلال و آزادی داشت، همه این شعارهای متعالی را در وجود نازنین امام(ره) متجلی دید. حال با گذشت ۴۵ سال از آن ایام، شاهد تحقق این شعارها در سایه استقرار نظام مقدس جمهوری در عرصه‌های مختلف علمی، فضایی، دفاعی، هسته‌ای و ... بوده و پاسداشت از این نظام مردمی را وظیفه دینی و ملی خود می‌داند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام(ره) از تمام اقشار شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید در راهپیمایی دشمن‌ شکن ۲۲ بهمن حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و علمدار امروز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)  تجدید میثاق و بیعت نمایند.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۳۹۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱     ساعت: ۲۰ : ۲۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024