صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حضور حماسی دستاوردهای بزرگی به ارمغان می آورد

سازمان بسیج اساتید کشور طی پیامی از مردم ایران خواست تا در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن همچون سال های گذشته حضور یافته و دشمنان اسلام و ایران را ناامید سازند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


«و کذالک جعلناکم امه وسطاً لتکونوا شهداء علی الناس و یکون الرسول علیکم شهیداً»
و این چنین شما را امتی معتدل و بدور از افراط و تفریط قرار دادیم تا بر مردم گواه باشید و پیامبر هم بر شما گواه می باشد.(بقره 143)
ملت شریف ایران چنانچه استحضار دارید چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می شود که دشمنان اسلام و ایران تلاش می کنند تا حضور حماسی و با شکوه شما مردم غیور و بصیر در جشن ملی یوم الله 22 بهمن را با شگردها و عملیات روانی مختلف کمرنگ و کم اهمیت جلوه داده و تا بر شکست های پی در پی خویش در میدان مقاومت، غزه و فلسطین، جنگ شناختی و تحریم های اقتصادی سرپوش نهند.
دشمنان بداندیش و نادان ملت ایران هنوز از درک ماهیت انقلاب اسلامی که به تعبیر معمار بزرگش امام عظیم الشان(ره) آنرا «انفجار نور» معرفی فرمود و نورانیت ملت مسلمان و انقلابی ایران عاجزند. این درحالیست که امت امام(ره) بصیرت مندانه نظارگر ضعف مضاعف دشمن در میدان رویارویی با گروه های مقاومت و امواج خروشان تنفر بی سابقه ملت های سراسر در واکنش به رفتار وحشیانه نظام سلطه و صهیونیزم بین الملل می باشند که نشان دهنده درک درست سیاستمداران غربی از آغاز روند نابودی صهیونیزم  و فروپاشی استکبار در منطقه و جهان می باشد.  
از این رو، سازمان بسیج اساتید کشور از یکایک مردم عزیزایران، برادران و خواهران ایمانی، پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک، اقشار مختلف کارمندی و کارگری، کسبه و بازاریان، بویژه جامعه دانشگاهیان، اساتید محترم، دانشجویان گرامی، کارکنان خدوم دانشگاه دعوت به عمل می نماید تا مثل گذشته شگفتی ساز شده و با حضور حماسی خویش چشم جهانیان را خیره سازید.
بدون شک این حضور حماسی برکات زیاد و دستاوردهای بزرگی به ارمغان می آورد که یکی از آنها نومیدی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی و دیگری خشنودی دوستان مردم ایران و وفاداران انقلاب اسلامی بویژه روح بلند شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام(ره) می باشد. ان شاءالله


سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها،

مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور
بهمن ماه ۱۴۰۲

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۴۱۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱     ساعت: ۲۱ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024