صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مدیرکل کمیته امداد استان تهران:

برپایی ۳۰۰ پایگاه کمیته امداد استان تهران در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: ۳۰۰ پایگاه کمیته امداد استان تهران برای دریافت کمک های مردمی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان برپا می شود.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن دعوت از مردم نوع دوست و نیکوکار تهران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مهم‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی، حضور مردم در صحنه است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان تهران بهره گیری از ظرفیت های موجود برای رسیدگی به امور نیازمندان است، اظهار کرد: در همین راستا بالغ بر 300 پایگاه کمیته امداد استان تهران برای دریافت کمک های مردمی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان مستقر می شود.

پرپنچی،افزود: از این تعداد بالغ بر 200 پایگاه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران از میدان فردوسی تا میدان آزادی و همچنین خیابان های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی مستقر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،عنوان کرد: کمک های مردمی در قالب صدقه به نیت امام زمان (عج)، پوشاک نیازمندان  و جشن نیکوکاری جمع آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پایگاه ستادی این نهاد در چهار راه ولیعصر (عج) مستقر خواهد شد؛ بیان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، ثبت نام از خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین، مشاوره شغلی، حقوقی و روان شناسی از برنامه های این نهاد است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۴۱۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱     ساعت: ۲۱ : ۱۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024