صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

عدم توانایی های دو راننده حادثه ساز/ دو حادثه و چند مجروح در پایتخت

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سواری پژو در بزرگراه باکری ۳ عابر را روانه بیمارستان کرد / پژوی دیگر در خیابان کارگر به ۶ خودرو خسارت زد.

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب ، سرهنگ " رابعه جوانبخت " در خصوص این دو حادثه گفت: روز گذشته در شهر تهران دو حادثه جرحی و خسارتی روی داد که هر دوی آنها به دلیل عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه بود که اگر این دو راننده کمی مهارت خود را افزایش میدادند و تمرکز و توجه کافی به رانندگی می داشتند این حوادث روی نمی داد .
سرهنگ جوانبخت گفت :  حادثه اول در ساعت 06:55 صبح  دیروز در محدود بزرگراه باکری به جنوب قبل از پل حکیم اتفاق افتاد که یکدستگاه سواری پژو پارس که در این مسیر در حال تردد بوده به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با 3 نفر عابر پیاده برخورد می نماید که منجر به مصدومیت این عابرین و انتقال آنان به بیمارستان می گردد .
وی ادامه داد :  تصادف بعدی نیز در ساعت 22:00 در محدوده خیابان کارگر مسیر شمال به جنوب خیابان هفتم روی داد که سواری پژو اینبار نیز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره با  6 وسیله دیگر برخورد که منجر به ایراد خسارت  زیاد به این وسایل نقلیه می گردد .
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : در هر دو حادثه ، بلافاصله تیم های کارشناسی تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام و اقدامات خود را جهت ایمن سازی محل حوادث ، ترسیم کروکی و انتقال مصدومین به بیمارستان انجام دادند . 
سرهنگ جوانبخت در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئنه حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از انجام حرکاتی مانند خورودن و آشامیدن ، صحبت با تلفن همراه و ... که باعث انحراف حواس راننده از رانندگی گردد جدا خودداری نمایند .

 

 

 

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۵۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶     ساعت: ۱۰ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024