صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

پراید عابر پیاده را زمین گیر کرد

سرهنگ فیروز کشیر از برخورد شدید سواری پراید با عابر پیاده در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله به جنوب _سازمان آب و فوت این عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در ساعت ۰۶:۳۵ امروز خبر داد .

 به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ فیروز کشیر اعلام داشت : مقارن ساعت 06:35امروز در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله به جنوب _سازمان آب یکدستگاه سواری پرایدی که در این مسیر در حال حرکت بوده با عابر پیاده ای که بصورت غیر مجاز از عرض بزرگراه در حال تردد بوده برخورد می نماید . 
وی ادامه داد : متاسفانه این عابر پیاده در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت مینماید.
سرهنگ کشیر گفت : کارشناسان پلیس بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ ، به عابر پیاده بدلیل عبور غیر مجاز عابر از عرض بزرگراه و نیز به راننده پراید بدلیل عدم توجه به جلو هر یک به میزان مساوی سهم تقصیر دادند .
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : عابرین پیاده به این نکته توجه داشته باشند که بزرگراه محل تردد عابرین پیاده نیست و آنان می بایست از پلهای عابر که در فواصل مختلف هر چقدر هم که به آنها دور باشد و جهت تردد آنها نصب گردیده استفاده نمایند و همچنین به رانندگان نیز توصیه داشت در هنگام رانندگی کاملا به جلو توجه داشته و از اقداماتی که باعث حواس پرتی مانند استفاده از تلفن همراه ، صحبت کردن و شوخی با سرنشینان و خوردن و آشامیدن و ... میگردد خودداری نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی درسطح معابرشهری نباشیم. 
سرهنگ کشیر  افزود : همچنین رانندگان گرامی نیز می بایست در حین عبور و تردد از سطح معابر تمام حواس خودرا به جلو معطوف دارند و از انجام هرگونه اقدامی که باعث بر هم خوردن حواس راننده مانند خودرن و آشامیدن و استعمال دخانیات و صحبت با سرنشینان است خودداری نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۵۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶     ساعت: ۱۱ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024