صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام شد:

بانوی ایرانی سفیر فدراسیون بین المللی وسایل نقلیه تاریخی شد

مریم طلایی به عنوان سفیر فدراسیون بین المللی وسایل نقلیه تاریخی در امر حفاظت و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی انتخاب شد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مریم طلایی بانوی موتورسواری که تجربه ارزشمندی در زمینه حفاظت از خودروهای تاریخی دارد، روز چهارشنبه 25 بهمن 1402 با حضور در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، با رادیو کانون گفتگو کرد.

او در این گفتگو با اعلام خبر انتخابش به عنوان سفیر فدراسیون بین المللی وسایل نقلیه تاریخی، خاطر نشان کرد: این اولین بار است که فدراسیون بین المللی وسایل نقلیه تاریخی (FIVA) برنامه جهانی Emissary را راه اندازی کرده است. همچنین نخستین باری است که یک بانوی ایرانی به چنین موقعیت جهانی در حوزه خودروهای تاریخی دست پیدا می کند.

طلایی که سال گذشته موفق شد عنوان «رایدر برتر» رالی جهانی موتور سیکلت فیوا را از آن خود کند، اضافه کرد: من و یک بانوی آلمانی که در زمینه طراحی خودروهای خاص فعالیت دارد، به عنوان دو سفیر FIVA تلاش خواهیم کرد تا قوانین جهانی در زمینه خودروهای تاریخی و معرفی آنها به عنوان یکی از بخش های مهم میراث فرهنگی کشورها را بیش از پیش نهادینه کنیم.

بانوی موتورسوار ایرانی در پایان تصریح کرد: من به نمایندگی از سوی انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، به عنوان سفیر فدراسیون بین المللی وسایل نقلیه تاریخی انتخاب شدم و معتقدم با این انتصاب، گام های موثری در حفاظت و معرفی وسایل نقلیه تاریخی کشور برداشته خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۳۵۳۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۲۶     ساعت: ۱۷ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024