صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

نکاتی که در تهیه چرخ خیاطی نوع صنعتی باید به آن ها توجه کنید

خرید چرخ خیاطی صنعتی یکی از چالش های بزرگ برای افرادی است که به تازگی قصد راه اندازی کسب و کار خیاطی و تولیدی را دارند. بدون شک انتخاب چرخ خیاطی که در عین قابلیت و امکانات بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد می تواند در کاهش هزینه های اولیه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

اگر کمی در بازار خرید و فروش چرخ خیاطی گذر کنید، می توانید مدل های متفاوت از انواع چرخ خیاطی که توسط برند های مختلف ساخته شده را ببینید که هر یک قابلیت ها و امکانات خاص خود را دارند. در مجموعه بزرگ امیرعلی دوخت نیز نمونه های متفاوتی از انواع چرخ صنعتی وجود دارد که از نظر قیمت و امکانات با هم متفاوت هستند، می توانید بر اساس بودجه ای که برای خرید چرخ خیاطی صنعتی در نظر گرفته اید، نمونه های متفاوت آن را خریداری کنید.

نکات مهم در زمان خرید چرخ خیاطی صنعتی

همانطور که عنوان شد انواع چرخ خیاطی صنعتی توان و قدرت دوخت بالایی دارند و همین امر سبب شده تا انتخاب ایده آل برای مجموعه های بزرگ تولیدی پوشاک به شمار آیند. اگر قصد راه اندازی یک کارگاه تولیدی را دارید، خرید انواع ماشین های دوخت صنعتی امری الزامی به شمار می آید، در زمان تهیه چرخ خیاطی صنعتی، توجه به نکات زیر از اهمیت زیادی برخوردار هستند:

توجه به عملکرد و کارایی چرخ خیاطی

انواع چرخ خیاطی صنعتی برای استفاده در کارگاه های خیاطی یا تولیدی های بزرگ پوشاک مناسب هستند، خرید این تجهیزات برای مصارف خانگی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. به بیان دیگر چرخ های خیاطی صنعتی به واسطه قدرت و استحکام می توانند برای مدت طولانی و با سرعت بالایی کار کنند و همین امر سبب شده که قیمت آن به نسبت چرخ های خیاطی خانگی بیشتر باشد. خرید این تجهیزات تنها زمانی به صلاح است که قصد راه اندازی کارگاه خیاطی داشته باشد.

کیفیت قطعات را بررسی کنید

با توجه به این که ماشین های دوخت صنعتی با هدف تولید انبوه خریداری می شوند و انتظار می رود که قابلیت و توانایی بیشتر از چرخ های خیاطی خانگی داشته باشد، پس در زمان خرید حتما باید برخی قطعات آن بررسی شود. با توجه به این که بخش های مختلف این تجهیزات در مرور مستهلک می شوند، پیش از خرید حتما از سلامت موتور آن اطمینان حاصل کنید. مخصوصا اگر قصد خرید محصولات دسته دوم را دارید، حتما مطمئن شوید که چرخ دنده های آن سالم هستند.

به سراغ مدل های جدید بروید

با پیشرفت تکنولوژی همه روزه شاهد آپدیت و بروزرسانی امکانات و قابلیت های انواع چرخ خیاطی صنعتی هستیم. این تجهیزات در ابتدا به شکل ساده و تنها به واسطه قدرت موتور بالا از نمونه های خانگی تفکیک می شدند، اما امروز شاهد این هستیم که عملکرد این تجهیزات فوق العاده جذاب تر شده و به کمک آنها میتوان کیفیت و سرعت دوخت را افزایش و نوع دوخت را نیز تغییر داد. بدون شک از مهم ترین نکات پیش از خرید چرخ های صنعتی، توجه به امکانات بروز آن است.

از گارانتی و خدمات پس از فروش غافل نشوید

چرخ های صنعتی توان عملیاتی بالایی دارند و همین امر سبب شده که در کارگاه های تولیدی با ساعت کاری بالا مورد استفاده قرار  بگیرند. با وجود توان و قدرت بالای این تجهیزات، گاهی به دلایل مختلف ممکن است دچار نقص شوند.

در این حالت وجود گارانتی و امکان دریافت خدمات پس از فروش به شما کمک می کند تا با صرف هزینه کمتر و یا بدون هزینه بتوانید مشکل ایجاد شده را برطرف کنید. به خاطر داشته باشید که تنها برند هایی محصولات خود را گارانتی می کنند که از کیفیت و عملکرد فوق العاده آن ها اطمینان دارد.

نوع چرخ خیاطی را مشخص کنید

در گذشته چرخ های خیاطی قابلیت های چندانی نداشتند و افراد نمی توانستند روی کار خیلی مانور دهند. با وجود مدل های مختلف از انواع چرخ خیاطی صنعتی مثل راسته دوز، میاندوز و سردوز ؛ دوخت لباس به یک کار ساده تبدیل شده، گفتنی است که افراد می توانند به کمک چرخ های گلدوزی، طرح های جذاب روی لباس ایجاد کنند.

به برند چرخ خیاطی دقت کنید

اگر گشتی در بازار خرید و فروش چرخ خیاطی بزنید، شاهد این هستید که برند های زیادی در زمینه تولید ماشین دوخت صنعتی فعالیت می کنند. در میان برند های مختلف بهتر است آن که امتحان خود را پس داده است خریداری و کیفیت را فدای نکنید.

جمع بندی

خرید چرخ خیاطی صنعتی کار بسیار ساده ای است مشروط بر آنکه پیش از خرید حتما نکات مهمی را در نظر بگیرید. اگر اطلاعات چندانی درباره این تجهیزات ندارید می توانید از افراد مطلع کمک بگیرید و یا به سایت های حرفه ای مراجعه کنید تا اطلاعات کامل درباره برند های مختلف و قابلیت محصولات هر یک در اختیار شما قرار بگیرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۸۷۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۷     ساعت: ۱۱ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


نصيبه

سلام اين چرخ خياطي ها آيا خانگي نميشه کار کرد؟

۰
۰
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024