صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

حتی الامکان در زمان بارش برف از منزل خارج نشوید / از پشت پنجره زیبایی بارش ها را تماشا کنید

سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص رانندگی در شرایط برف و بارانی توضیح داد .

پبه گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : بدترین ، دشوارترین و سخت ترین رانندگی در شرایط آب و هوایی و برفی است چرا که دید راننده کاهش پیدا کرده و سطح راه و آسفالت بسیار لغزنده می گردد . 
سرهنگ مومنی افزود : توصیه پلیس در این مواقع این است که اگر در ز مان بارش ها کار ضروری ندارند واقعا از خانه خارج نشوند و از پشت پنجره ها به همراه خانواده ی خود زیبایی بارش برف را تماشا نمایند .
وی گفت : در این شرایط شهروندان از ترددهای غیر ضروری جدا خودداری نمایند و اگر مجبور شدند از منزل خارج شوند حتما وسیله نقلیه خود را بازدید نمایند .
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : منظور از بازدید این است که حتما برف پاک کن ، عاج لاستیک ها ، سیستم گرمایشی و چراغ های وسیله نقلیه را از نظر سالم بودن بررسی نمایند . 
وی گفت : در شرایط بارش نزولات آسمانی اگر در سطح معابر مجبور به رانندگی شدید حتما با صبر و حوصله بیشتری تردد کرده چون در این شرایط آب و هوایی ما شاهد ترافیک سنگین تری در سطح معابر هستیم و می طلبد که رانندگان صبر و حوصله بیشتری داشته باشند . 
سرهنگ مومنی افزود : رانندگان در صورت خلوتی معابر و تاریکی هوا با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و از ترمز های ناگهانی نیز جدا خودداری نمایند زیرا با یک ترمز ناگهانی امکان واژگونی و خروج وسیله نقلیه از راه می گردد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۴۹۵۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۹     ساعت: ۱۰ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024