صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

مسافرت های چند خودرویی لذت بخش است / با سرعت و سبقت آنرا خراب نکنید

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: هر چه راننده قبل و بین سفر استراحت داشته باشد رانندگی او بهتر و دقیق تر و خود او سرحال تر می گردد

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص استراحت در طول سفر توضیح داد .
سرهنگ شریفی گفت: مسافرت های چند وسیله ای خیلی می تواند لذت بخش باشد اما امان از موقعی که تبدیل به یک مسابقه گردد . 
وی افزود : این موضوع زمانی اتفاق می افتد که پدر خسته است و خودرو را تحویل فرزند خود می دهد و او ادامه مسیر را با عجله و شتاب و سرعت زیاد ادامه می دهد . 
سرهنگ شریفی گفت : تصادفی داشته ایم که پدر خانواده بعد از مدتی رانندگی خودرو را در اختیار فرزند خود قرار داده و او نیز با سرعت زیادی که داشته خودرو را واژگون کرده و باعث حادثه ای تلخ می گردد . 
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : خود رانندگی در جااده نیز بخشی از سفر است که می بایست رانندگان علاوه بر اجرای درست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سفر خود نیز لذت ببرند .
وی گفت : انسان است ربات نیست که او را به برق ماشین وصل کنند و به او برنامه حرکت و توقف و به مقصد رسیدن بدهند و بدن این راننده نیاز استراحت و مغز او نیاز به اکسیژن دارد و هر چه راننده قبل و بین سفر استراحت داشته باشد رانندگی او بهتر و دقیق تر می شود و همه اینها بر رانندگی سرحال تر او تاثیر می گذارد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۰۰۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲     ساعت: ۹ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024