صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ساعات ۱۶ تا ۱۸ با ۲۰ درصد بیشترین زمان وقوع تصادفات فوتی / ساعات ۷ تا ۹ صبح ۱۰ درصد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: ۴۲ درصد از تصادفات موتورسواران تهرانی مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه است

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص ساعات تصادفات فوتی شهر تهران توضیح داد . 
سرهنگ مومنی گفت : وقتی ساعات تصادفات موتورسواران را در شهر تهران بررسی می کنیم درمی یابیم که ساعات 16 تا 18 با 20 درصد بیشترین زمان وقوع تصادفات فوتی موتورسواران می باشد .
وی افزود : حدود 43 درصد از موتورسواران شهر تهران از این وسیله برای کار و امرار معاش استفاده می کنند . 
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : برخی از این موتورسواران در گرمای تابستان و سرمای زمستان به کار خود ادامه می دهند که این خستگی در تصادفات آنان بسیار تاثیر می گذارد . 
سرهنگ مومنی افزود : همچنین ساعات 7 تا 9 صبح نیز 10 درصد تصادفات موتورسواران را در شهر تهران به خود اختصاص داده است . 
وی گفت : افرادی هم که دیرشان شده و می خواهد با سرعت و با استفاده از موتورسیکلت زودتر به محل کار خود برسند که با تغیر مسیر ها و لایی کشیدن ها باعث ایجاد خطرات زیادی برای انها می شود . 
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : بالاترین علت تصادفات در شهر تهران با 42 درصد نیز مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه می باشد . یعنی راننده با سرعت غیر مجاز تردد کرده و در مواجهه با مانعی بر سر راه مجبور به تغییر مسیر ناگهانی می شود که باعث تصادفات فوتی و واژگونی ها می گردد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۱۰۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴     ساعت: ۱۱ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • May 02 2024