صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تقدیر وزیر ارتباطات از روند اتصال خدمات کمیته امداد به پنجره ملی دولت هوشمند

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد از تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت روند اتصال کامل خدمات کمیته امداد به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجتبی ذنوبی با اشاره به تکلیف دستگاه‌ها در خصوص ارائه خدمات به جامعه هدف از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور، همه دستگاه‌های اجرایی تکلیف داشند تا آبان‌ماه سال جاری در خصوص ارائه کامل خدمات مشمول اتصال از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اقدام کنند.

وی افزود: همچنین دستگاه‌های اجرایی مکلف بودند تا دی‌ماه ۱۴۰۲ دستکم ۲۰ درصد از خدمات خود را به صورت برخط ارائه دهند که کمیته امداد در این زمینه عملکرد موفقی داشته است و در حال حاضر براساس آخرین گزارش دریافتی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۲۰ درصد خدمات هوشمند متصل به پنجره ملی توسط کمیته امداد کاملا به صورت برخط و بدون دخالت عامل انسانی و اخذ هرگونه مدرک از متقاضی خدمت انجام می‌شود.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مکاتبه‌ای، از ارائه کامل خدمات مشمول اتصال کمیته امداد در پنجره واحد دستگاهی و اتصال آن به پنجره ملی خدمات دولت، تقدیر کرده است.

ذنوبی با بیان اینکه هرگونه تغییر در فهرست خدمات دستگاه‌ها و نحوره ارائه خدمت باید در پیشخوان اختصاصی در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به روزرسانی شود، اضافه کرد: براساس تاکیدات رئیس جمهور در خصوص راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان، دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به صدور کد دوبعدی QR Code برای کارکنان دولت اقدام کنند تا خدمت گیرنده با اسکن این کد نظرات در خصوص خدمت دریافتی را اعلام کند.

وی تاکید کرد: در این زمینه نیز کمیته امداد تاکنون بیش از ۹ هزار کد برای کارکنان خود صادر کرده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۵۱۵۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵     ساعت: ۱۳ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024