صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ارائه خدمات کمک های اولیه توسط واحدهای گشت فوریت های اجتماعی به افراد آسیب دیده

معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه خدمات امدادی کمک های اولیه به افراد آسیب دیده از سوی گشت فوریت های اجتماعی خبرداد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران؛ پیمان ضیایی گفت: ناوگان گشت فوریت های اجتماعی سازمان و واحدهای گشت حامی شهر مناطق ۲۲ گانه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی از نیمه دوم سال تا پایان سال جاری با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی در قالب ساماندهی افراد کارتن خواب و بی خانمان ، معتادان متجاهر ، کودکان کار و خیابان و متکدیان به شکل ۲۴ ساعته فعالیت دارند.

وی افزود: گاهی برخی از این افراد در شرایط جذب به دلایل گوناگون دچار مشکلات جسمی هستند که مددکاران گشت براساس آموزش های گذرانده خدماتی در قالب کمک های اولیه ضدعفونی ، پانسمان و غیره شرایط عمومی مددجو را بررسی می کنند و سپس در صورت نیاز به مراکز درمانی مورد نظر ارجاع می دهند یا با همکاری نیروهای اورژانس به مراکز درمانی اعزام می شوند.

ضیایی ادامه داد: واحدهای گشت فوریت های اجتماعی مجهز به جعبه کمک های اولیه هستند و تمامی گشت های حامی شهر این خدمات را ارائه می دهند که در این زمینه گشت حامی شهر منطقه ۱۵ به شکل ویژه تر ارائه خدمات دارد.

گفتنی است مراکز یاورشهر( مراکز آموزشی، تربیتی و درمانی معتادان متجاهر) شهرداری تهران نیز با ظرفیت هفت هزار و ۵۰۰ نفر برای نخستین بار از سوی شهرداری تهران اقدام به درمان معتادان متجاهر منع پذیرش شده کرده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۲۲۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۲/۲۱     ساعت: ۱۲ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024