صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب :

برخورد شدید اچ سی کراس با پراید حادثه آفرید/ راننده پراید در این حادثه فوت شد

سرهنگ رابعه جوانبخت از برخورد شدید سواری اچ سی کراس با سواری پراید در محدوده بزرگراه همت و فوت راننده پراید در این حادثه در ساعت ۰۱:۴۵ بامداد امروز خبر داد .

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ رابعه جوانبخت ضمن بیان این خبر گفت : مقارن ساعت 01:45 بامداد امروز یکدستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت به شرق قبل ورودی مدرس در حال تردد بوده با یکدستگاه سواری پراید بشدت تصادف ، که پس  از  این برخورد سواری  پراید از  مسیر  خارج و پس  از  عبور  از  جداول  حاشیه ای  راه با تیر برق  برخورد می  نماید.
وی افزود : در این حادثه متاسفانه راننده حدودا 30 ساله مرد بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم که به بیمارستان منتقل می شود .
سرهنگ جوانبخت گفت : تیم کارشناسی پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله و پس از دریافت این گزارش ، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص گردید علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس بوده است .
رئیس اداره پلیس راهور فاتب اظهار داشت : رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیر های ناگهانی جدا خودداری کرده و برای اطلاع دیگر رانندگان حتما از چراغ راهنما استفاده نمایند . همچنین در ایام خلوتی معابر و مخصوصا تاریکی هوا و شبها با سرعت مطمئنه حرکت نمایند . این همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل نمایند تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری نمایند و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین از توقف و پارک در سطح معابر شهری جدا خودداری نمایند .
وی در انتها اظهار داشت امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۴۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۸     ساعت: ۹ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024