صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

هم پنج شنبه – هم خلوت / مراقب سرعت و سبقتها باشید

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرعت زیاد در معابرخلوت برابر با حادثه است پس با سرعت مقرره برانید. معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران بدلیل قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی خلوت است و همین موضوع باعث افزایش سرعت ها و احتمال بروز خطر و تصادفات بخاطر بی احتیاطی برخی رانندگان می گردد

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت : با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز 5 شنبه 9 فروردین 1403 ماه نشان از معابر و بزرگراههایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد. 
وی گفت : برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت های غیر مجاز می نمایند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می رسانند .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران ، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد نمایید . 
وی همچنین گفت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.
سرهنگ شریفی افزود : رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۷۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۹     ساعت: ۱۰ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024