صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ :

با هنجار شکنان قانونی برخورد می شود

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک یکدستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه شهید بابایی_هنگام خبر داد و گفت : این موتورسیکلت سنگین در این محدوده مشغول لایی کشی بود که متوقف گردید .

به گزارش جهانی پرس ازمرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی در توضیح این خبر گفت : در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراهها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران ، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین 1300 سی سی هندا مشغول تردد در محدوده بزرگراه شهید بابایی_هنگام می باشد . 
وی ادامه داد : با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکب و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی پلیس راهور فاتب ، این موتورسیکلت سنگین در همان محدوده متوقف گردید .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : پلیس به محض رویت موتورسیکلت هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد نموده و اینگونه موتورسیکلت ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ منتقل می نماید  .
وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۵۹۸
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۱     ساعت: ۱۰ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024