صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

میدان ونک ساماندهی می‌شود

شهردار منطقه ۳ تهران گفت: میدان ونک سه‌طبقه خواهد شد.

به گزارش جهانی پرس از صدا و سیما ، شهردار منطقه ۳ تهران گفت: طرحی برای رفع ترافیک محدوده چهارراه جهان‌کودک و میدان ونک در نظر گرفته شده است که در آن تونلی برای رفع ترافیک در این محدوده ایجاد می‌شود و از نظر متراژ و مساحت از تونل توحید نیز بزرگتر است.

حمید جوانی افزود: براساس این طرح، از بزرگراه شهید حقانی به سمت جهان کودک (شرق به غرب) تونلی را خواهیم داشت که این تونل از زیر میدان ونک و اتوبان ملاصدرا عبور می‌کند و در بزرگراه شهید چمران به روی سطح خواهد آمد یعنی تونلی است که بیش از ۲ هزار متر طول مسیر آن خواهد بود.

شهردار منطقه ۳ گفت: با این اتفاق بخشی از میدان ونک را به زیر سطح خواهیم برد، یعنی سواره‌رو به پایین منتقل و خود میدان به یک پیاده راه تبدیل خواهد شد در واقع در محدوه میدان ونک فضایی سه طبقه را خواهیم داشت؛ تونلی که از زیر عبور می‌کند، یک طبقه فضای ماشین‌رو که قرار است از زیر سطح اصلی عبور کند و فضای پیاده راهی که روی سطح است.

حمید جوانی افزود: اولویت در این طرح، ابتدا ایجاد تونل و سپس ایجاد زیر گذر میدان ونک و پس از آن ایجاد مسیر پیاده‌راه در روی سطح است تا بتوانیم فضای میدان را از حالت شلوغی فعلی، خارج کنیم.

 
شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۶۰۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۱     ساعت: ۱۱ : ۴۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024