صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
اولین تصادف بعد از لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ در تهران مشخص شد

تصادف در خیابان قیاسی تهران / تصادفی خسارتی و بدون مصدوم

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: به خودرویی که حق تقدم با اوست اجازه عبور بدهید

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ رابعه جوانبخت صبح امروز در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص اولین تصادف خسارتی در شهر تهران در سال 1403 توضیح داد .
سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : اولین تصادف خسارتی که بلافاصله بعد از لحظه سال تحویل در شهر تهران روی داد در منطقه 14 بود که در خیابان قیاسی روی داد و به علت عدم رعایت حق تقدم عبور انجام شد . 
وی بیان داشت : به رانندگان توصیه می شود که حق تقدم های عبور را رعایت نمایند و به خودرویی که حق تقدم با اوست اجازه عبور دهند تا شاهد اینگونه تصادفات در شهر تهران نباشیم . 
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : اولین تصادف فوتی نیز وازگونی یکدستگاه موتورسیکلت در بزرگراه آزادگان بوده است که منجر به فوت راننده آن می شود . 
سرهنگ جوانبخت افزود : در تعطیلات نوروز بر سر تصادفات فوتی که حاظر می شدیم واقعا دیدن خانواده ها و بستگان و عزیزانی که بر سر این تصادفات فوتی و فرد متوفی حاضر بودند واقعا دردناک و تاثر برانگیز است و خود راننده ای هم که این برخورد را انجام داده بود شوکه و در حالت بسیار حزن آوری بود که دیگر از خوراک و خواب می افتند و دچار عذاب وجدان می شوند . 
وی گفت : رانندگان واقعا در سال جدید سعی نمایید که قوانین را بیشتر رعایت کرده و با صبر و حوصله بیشتری رانندگی نمایید و مرزها را راعایت کرده و از سرعت و سبقت خوداداری نمایید

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۷۱۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024