صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیام مدیرکل امور اداری کمیته امداد به مناسبت روز منابع انسانی

مدیرکل اموراداری و رفاه کارکنان کمیته امداد در یادداشتی ضمن تبریک روز منابع انسانی، گفت: منابع انسانی سرچشمه همه تحولات یک سازمان است.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، نویدرضا خدیوی، مدیرکل امور اداری و رفاه کارکنان کمیته امداد در یادداشتی فرا رسیدن ۲۵ فروردین‌ماه، روز ملی منابع انسانی را به کارکنان خدوم و زحمتکش کشور تبریک گفت. متن این یادداشت به شرح زیر است:

اصلی‌ترین عامل اجرایی ‌شدن راهبردها و برنامه‌های هر سازمانی، بدنه‌ نیروی انسانی آن است که با مدیریت صحیح سایر منابع می‌تواند بهترین نتیجه را در نیل به اهداف تعیین ‌شده سازمان، فراهم کند.

منابع انسانی؛ سرچشمه همه تحولات یک سازمان و تعیین‌کننده ‌ترین عامل در کیفیت ارائه خدمات است که با به‌کارگیری صحیح و به‌ موقع توانمندی‌های ایشان می‌توان ضعف‌های درونی و تهدیدهای بیرونی سازمان را به ‌صورت بارز مرتفع و قوت‌های درونی و فرصت‌های بیرونی را به ‌بهترین شکل به خدمت سازمان درآورد چرا که موفقیت یک سازمان در گرو تلاش و کوشش نیروی انسانی متعهد و ساعی بوده و توسعه یک سازمان آمیخته به توسعه نیروی انسانی است.

بدین ‌وسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پر فضیلت ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر، روز ٢٥ فروردین‌ماه که به عنوان روز ملی منابع انسانی نامگذاری شده است و نمایان‌گر جایگاه و اهمیت منابع انسانی در سطح ایران اسلامی و در جایگاه جهانی می‌باشد را به همه‌ همکاران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و خداوند رحمان را به‌ خاطر وجود چنین سرمایه‌های گران‌بهایی شاکرم و بودن در کنار شما عزیزان را افتخاری برای خود می‌دانم.

امید آن دارم با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تقوای الهی در سالی که از سوی مقام ‌معظم رهبری (مدظله ‌العالی) سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده‌ است، در مسیر پیشبرد اهداف عالیه این نهاد مقدس  و ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف کشور که اصلی ترین وظیفه ماست، موفق و مؤید باشید.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۸۷۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۵     ساعت: ۱۵ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024