صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در سال ۱۴۰۲ در شهر تهران :

۲۰۶ هزار فقره توقیف ساعتی / ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: اطلاع رسانی لازم در خصوص برخورد با تخلفات درذ طرح نوروزی انجام شده بود

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص توقیفات خودروهای حادثه ساز در سال 1402 توضیح داد . 
سرهنگ کشیر گفت : در سال 1402 حدود 206 هزار فقره توقیف ساعتی در خصوص تخلفات شبانه توسط تیم های پلیس بزرگراهها و پلیس نامحسوس در معابر شهر تهران صورت گرفته است .
وی افزود : تیم های پلیس نامحسوس در تمامی معابر بزرگراهی شهر تهران حضور دارند و این حضور در شبها و تاریکی هوا بیشتر است . این حضور صبح ها نیز هست ولی پلیس نامحسوس در شب فعال تر از روز می باشد و در تمامی بزرگراهها فعالیت دارند . بزرگراهی نیست که در ان پلیس نامحسوس حضور نداشته باشد .
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : همچنین در سال 1402 حدود 141 هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ داشته ایم . یعنی 141 هزار راننده ای که نظم ترافیکی شهر تهران را بر هم زده بودند و آرامش و آسایش مردم را مختل کرده بودند خودروهای آنان به پارکینگ منتقل شده است . همچنین در طرح نوروزی این عدد 9300 خودرو بوده است که به پاریکنگ منتقل شده اند . 
سرهنگ کشیر افزود : پلیس اطلاع رسانی لازم را در خصوص برخورد با تخلفات در طرح نوروزی انجام داده بود و اعلام کردیم که 50 تیم استقراری دوربین در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران خواهیم داشت که برخورد لازم را با تخلفات انجام می دهند .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۷۹۱۷
تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۲۷     ساعت: ۹ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024